تیم هیئت فوتبال اصفهان می‌تواند آینده فوتسال اصفهان را بسازد

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۶۸۲۳
تیم هیئت فوتبال اصفهان می‌تواند آینده فوتسال اصفهان را بسازد
سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز می‌گوید تیم هیئت فوتبال اصفهان باتوجه به اینکه اولین سال حضور خود را در لیگ تجربه می‌کند، جای پیشرفت دارد و با میدان دادن به این بازیکنان جوانی که در اختیار دارد، می‌تواند آینده فوتسال اصفهان را بسازد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، ستاره زارع سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز پس از پیروزی تیمش برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان اظهار کرد: نیم فصل اول برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان بازی انجام داده بودیم که نمایش خوبی ارائه نداده بودیم که منجر شد در بازی رفت با دو گل پیروز میدان شدیم.

وی ادامه داد: تیم هیئت فوتبال با توجه به بازی فیزیکی که انجام می‌دهد در بازی رفت ما را اذیت کرد و در بازی امروز نیز با توجه به شناختی که از قبل داشتیم، به بازیکنان خود اعلام کردیم که درگیری کمتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز افزود: از بازیکنانم در نیمه اول راضی بودم و گل‌های بیشتری را به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم از آن‌ها راضی نیستم چراکه اشتباهات فردی بسیاری داشتیم اما نتیجه بازی به نفع ما شد.

وی تصریح کرد: تیم اصفهان باتوجه به اینکه اولین سال حضور خود را در لیگ تجربه می‌کند، جای پیشرفت دارد و با میدان دادن به این بازیکنان جوانی که در اختیار دارد، آینده فوتسال اصفهان ساخته خواهد شد. برخی از مربیان می‌گویند که این تیم سطح لیگ را پایین آورده است اما باید به این موضوع فکر کنیم که آینده فوتسال ما به چنین جوانانی نیاز دارد و باید به آن‌ها فرصت داده شود تا انشاالله سال آینده با تمرینات بیشتر عملکرد بهتری این تیم داشته باشد.

زارع در پایان پیرامون عملکرد تیم داوری نیز گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و اشتباهی نداشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز