هفته‌های آینده تیم متفاوتی را خواهید دید

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۶۸۲۶
هفته‌های آینده تیم متفاوتی را خواهید دید
سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال اصفهان می‌گوید سن شناسنامه ای بازیکنان ما از تعداد بازی‌های ملی برخی از بازیکنان حریف کمتر است و بازیکنان تیم‌های دیگر کوله باری از هماهنگی و تجربه دارند و بازیکنان ما هنوز به هماهنگی تیمی نرسیدند اما بازیکنان این تیم جای پیشرفت دارند و هفته های آتی تیم ما را متفاوت خواهید دید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ ساناز محمدی پس از شکست تیمش برابر تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز اظهار کرد: طی تمرینات هفته گذشته سبک تاکتیکی تیم را تغییر دادیم و به دنبال اجرای تاکتیک جدیدی هستیم تا به میدان بیاییم. این تغییرات نیاز به هماهنگی و زمان بیشتری دارد.

وی ادامه داد: باید بیشتر کار کنیم تا بازیکنان تیم این انگیزه و اعتماد به نفس را پیدا کنند که می توانند گل بزنند و متاسفانه در بحث تمام کنندگی و گل زدن اشکالاتی داریم که قطعا در هفته های پیش رو با تمریناتی که داریم رفع خواهیم کرد.

محمدی در خصوص تیم پارس آرا شیراز نیز گفت: تیم شیراز بازیکنان خوب و باتجربه بودند که هماهنگی خوبی داشتند و همین موضوع باعث می شود که مشکلاتی در دفاع ایجاد شود. مطمئن باشید تیم ما با این روند تغییر بهتر خواهد شد

وی در خصوص عملکرد تیم داوری نیز عنوان کرد: متاسفانه نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما درخواستی که از فدراسیون دارم این است که داوران به نتیجه بازی نگاه نکنند و هر صحنه ای ممکن است روند بازی را تغییر دهد. در بازی امروز دو صحنه بود که بازیکنان ما اخطار گرفتند در صورتی که معتقد هستم حتی خطایی انجام ندادند که مستحق کارت گرفتن باشند.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان ادامه داد: چند هفته گذشته یکی از داوران سهوا یا عمدا بد سوت می زد در بازی امروز هر دو داور به این شکل بودند. انشالله بتوانیم صحنه های بازی را برای فدراسیون بفرستیم ولی مطمئن باشید این بازیکنان در بازی های پیش رو و سال های آینده از آن‌ها بیشتر خواهید شنید. تیم شیراز هفته گذشته تیم اسفراین را  ۹ بر یک شکست داده بود و امروز بازیکنان ما توانستند گل‌های کمتری نسبت به اسفراین دریافت کنند بنابراین بازیکنان این تیم جای پیشرفت دارند و هفته های آتی به خصوص بازی مقابل اسفراین تیم ما را متفاوت خواهید دید.

وی در پایان گفت: سن شناسنامه ای بازیکنان ما از تعداد بازی‌های ملی برخی از بازیکنان حریف کمتر است. بازیکنان تیم‌های دیگر کوله باری از هماهنگی و تجربه دارند و بازیکنان ما هنوز به هماهنگی تیمی نرسیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز