۲۶ درصد از تست های کرونا در استان اصفهان مثبت است

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۷۷۳۲
۲۶ درصد از تست های کرونا در استان اصفهان مثبت است
معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: بطور میانگین۲۶ درصد ار تست‌های کرونا در استان مثبت است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ ایوب درویشی، در جلسه ستاد مقابله با کرونا مبارکه در فرمانداری این شهرستان افزود: این آمار در مبارکه ۳۲ درصد است که همین امر موجب شده تا این شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد کرونا در باره شهرهای نارنجی و قرمز، مسافرت به مبارکه ممنوع است و از ورود مسافران جدید به این شهرستان ممانعت می‌شود و مسافرانی هم که در زمان حاضر در منطقه حضور دارند ۷۲ ساعت فرصت دارند تا به شهرهای خود بازگردند.

وی با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای کاهش روند مبتلایان به کرونا در شهرستان مبارکه افزود: اطلاع رسانی همه جانبه، هشدار و حساس کردن مردم نسبت به وضعیت جدید کرونا در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ادامه داد: نظارت بیشتری بر تجمعات، اصناف و مکان‌های شلوغ در روزهای منتهی به تعطیلات، با کمک دستگاه‌ها و مردم خواهد شد.

وی هشدار داد: در صورت بی توجهی، سختگیریها در قالب برخورد قضایی و پلمپ مکان هایی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند، شدت بیشتری خواهد یافت.

درویشی اضافه کرد: در شرایط موجود، برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، ترحیم و تجمع در روز طبیعت ممنوع است و نظارت بیشتری بر آرامستان‌های شهرستان نیز انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز