مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

نظارت گشت های ویژه شهرداری برای ممانعت از ورود مردم به بوستان ها و پارک ها/ کاهش ۷۰ درصدی نور بوستان ها

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۸۱۴۰
نظارت گشت های ویژه شهرداری برای ممانعت از ورود مردم به بوستان ها و پارک ها/ کاهش ۷۰ درصدی نور بوستان ها
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای حضور مردم در مراکز تفریحی و بوستان های شهر اصفهان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه طبق مصوبات ستاد کرونا، گشت های ویژه پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری برای ممانعت از حضور مردم در بوستان ها و پارک ها فعال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حسن محمدحسینی با اشاره به تصمیم ستاد کرونای استان اصفهان مبنی بر تعطیلی مراکز تفریحی، گردشگری و ممنوعیت حضور مردم در پارک ها و بوستان های شهر اصفهان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه اظهار کرد: با توجه به نارنجی شدن وضعیت شهر اصفهان در شرایط کرونایی، این تصمیم گرفته شده و همه بوستان ها، پارک ها و مراکز تفریحی و گردشگری، باغ فدک و باغ غدیر اصفهان بسته است.   

وی ادامه داد: بر همین اساس اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با گشت های ویژه و حداکثر نیروها در خصوص عدم حضور مردم در بوستان ها و پارک ها و پارک خودرو در حاشیه رودخانه اقدام و نظارت خواهد کرد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: ممنوعیت حضور مردم در بوستان ها و پارک ها از طریق بنری که در ورودی مکان ها نصب خواهد شد، اطلاع رسانی می شود.  

وی با بیان اینکه البته اجرای این تصمیم نیاز به همکاری شهروندان دارد، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته 70 درصد از روشنایی پارک ها و بوستان های شهر هم طی این دو روز کاهش خواهد یافت.

محمدحسینی افزود: همچنین گشت های ویژه پیشگیری از تخلفات شهرداری در حاشیه رودخانه از پارک خودرو در این منطقه جلوگیری خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز