امروز تیم برنده و بازنده ناراضی بودند

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۹۴۸۴
امروز تیم برنده و بازنده ناراضی بودند
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید در برخی‌ از صحنه‌ها نمی‌دانم داور برای چه کسی سوت می‌زد؟ چون هم تیم برنده و هم تیم بازنده ناراضی بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: متأسفانه در نیمه اول اصلاً در حد نام صنعت نفت نبودیم و در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم و پس از انجام تعویض‌ها به بازی برگشتیم و بازی قابل قبولی انجام دادیم. در نیمه اول اشتباه‌های زیادی داشتیم اما در نیمه دوم می‌توانستیم برنده باشیم. در چنین بازی‌هایی یک اشتباه برای از دست دادن امتیاز کافی است.

وی افزود: از گروه داوری گِله‌مند هستم و اکنون دیگر کسانی که شایسته قضاوت هستند مشخص شده و با توجه به اینکه بازی اکنون بازی‌ها حساس هستند، انتظار داریم کمیته داوران از داوران باتجربه تر استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه دلیل اعتراضات او نزدیک زمین به جوانی داور مربوط می‌شد یا خیر گفت: در یک صحنه داور به من اخطار داد. نیمکت حریف هم مانند ما به داور معترض بود اما در صحنه‌ای او به من اخطار داد. در برخی‌ از صحنه‌ها نمی‌دانم داور برای چه کسی سوت می‌زد؟ چون هم تیم برنده و هم تیم بازنده ناراضی بودند. در صحنه‌ای که به من اخطار داد بررسی کنند اگر اشتباه نبود من شهامت اینکه از او عذرخواهی کنم را دارم. داور در حد و اندازه این مسابقه نبود. اشتباهات تاثیرگذار نداشت اما با برخی سوت‌هایش تیم ما را عصبی کرد و کادر فنی هر دو تیم معترض بودند. انتظار داریم که داوران با تجربه‌تری به کار بگیرند.

سرمربی نفت در پایان گفت: به حسینی و باشگاه ذوب آهن بابت این برد تبریک می‌گویم. در ابتدای صحبت‌هایم کمی عصبی بودم و فراموش کردم که به بازیکنان و کادرفنی تیم حریف تبریک بگویم.

نظر شما