رفع مشکلات ورزشگاه نقش جهان خواسته به حق تیم سپاهان است

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۹۶۴۳
رفع مشکلات ورزشگاه نقش جهان خواسته به حق تیم سپاهان است
استاندار اصفهان گفت: رفع مشکلات و توسعه ورزشگاه نقش جهان یکی از انتظارات به حق اعضای هیات مدیره باشگاه فولادمبارکه سپاهان است که می تواند در ورزش استان و کشور نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی استاندار اصفهان دیشب در دیدار اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: این باشگاه مورد مطالبه جدی و محبوب مردم استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه ۲ تیم ذوب آهن و سپاهان در حوزه فوتبال استان اصفهان فعال هستند که هر ۲ طرفدارانی دارند، ادامه داد: انسجام، همدلی و هماهنگی میان اعضای باشگاه فولادمبارکه سپاهان وجود دارد و انتظار دارم ذائقه شیرین مردم توسط تیم‌های فوتبال استان با اتحاد و به دور از حاشیه حفظ شود.

استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد با از بین رفتن ویروس منحوس کرونا نشاط و شادابی بیشتری به مردم و ورزش و ورزشکاران به روز‌های گذشته خود بازگردد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اظهار کرد: استاندار اصفهان دغدغه جدی نسبت به ورزش استان دارد و رهنمود‌هایی در جهت حفظ انسجام، قدرتمندی، فراگیری تمامی رشته‌ها، توجه به استعداد‌های ناب سطح استان در رشته‌های مختلف و توجه به  همه رشته‌های فراگیر و ورزش صنعت فولاد و کارگری داشت.

محمدرضا ساکت بیان کرد: به همت مدیریت استان گره کور ۳۵ ساله ورزشگاه نقش جهان باز و امروز ظرفیتی به ظرفیت‌های بین المللی فوتبال کشور اضافه شد.

وی گفت: تاکید استاندار اصفهان بر گسترش مسائل و پروژه‌های موجود در ۳۰۰ هکتار ورزشگاه نقش جهان از مطالبات جدی بود که مورد توجه باشگاه فولادمبارکه سپاهان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز