نویدکیا:

نیازمند مهارهای فوق‌العاده ای داشت/ در فاز هجومی ایده‌آل نبودیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۵۲:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۰۵۲۱
نیازمند مهارهای فوق‌العاده ای داشت/ در فاز هجومی ایده‌آل نبودیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید: امروز پیام نیازمند با واکنش های خود توانست کمک کند تا به سه امتیاز این دیدار برسیم اما در فاز هجومی ایده‌آل نبودیم.

به گزارش برنا در اصفهان، محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش برابر سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت:  اگر بخواهم واقع بینانه صحبت کنم نیمه اول بسیار خوبی داشتیم و فوتبال مالکانه‌ای را ارائه دادیم. توپ های بسیاری از تیم حریف گرفتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم و شرایط ایده‌آلی نداشتیم. 

وی ادامه داد: در نیمه دوم دفاع‌های ما خیلی خوب تیم را جلو نگه می‌داشتند و سعی اما در ده دقیقه آخر سایپا فشار بیشتری به ما آورد و یکی دو موقعیت خوب داشتند که پیام نیازمند شوت فوق‌العاده را مهار کرد و در دقایقی حساس مهارهای فوق‌العاده‌ای داشت تا باعث شود تیم‌مان بتواند با سه امتیاز بازی را تمام کند. حیف بود و موقعیت‌های خوبی می‌توانستیم ایجاد کنیم تا به لحظات آخر کشیده نشود اما در فاز هجومی ایده‌آل نبودیم. 

نویدکیا در خصوص اینکه تیمش توانسته هفت پیروزی پیاپی بدست بیاورد گفت: ما در ابتدای سال شرایط ایده‌آلی ندشتیم و این به دلیل نوع تاکتیکی که دوست دارم بازیکنان بازی کنند، گل‌های زیادی دریافت می‌کردیم. تا به بلوغ تاکتیکی برسیم نیاز به زمان داشتیم. اوایل فصل مشکل خیلی زیادی در ضربات ایستگاهی داشتیم و گل‌هایی که دریافت می‌کردیم و حتی در جام‌باشگاه‌های آسیا نیز از این قسمت گل خوردیم.  بین دو دفاع مرکزی فضا می‌دادیم اما خوشبختانه شرایط تیم دارد بهتر می‌شود و دفاع‌های چپ و راست‌مان یاد گرفتند در ضد حملات به حمله اضافه شوند. برخی از خواسته‌های‌مان برای‌شان پیچیده بود اما کم کم داریم رو به جلو می‌رویم. نمی‌گویم مشکلی نداریم اما شرایط‌مان خیلی بهتر شده است و داریم کم کم به وضعیت ایده‌آلی می‌رسیم.

نویدکیا درباره استراحت بیشتر سپاهانی‌ها به دلیل بازی‌های آسیایی دو تیم استقلال و پرسپولیس بیان کرد: زمان مشخص می‌کند که این مساله به نفع ما یا به ضررمان است. با برنامه‌ای که سازمان لیگ به ما داده هر 7 روز یک بازی می‌کنیم و به همین دلیل فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای‌مان پیش بیاید. از یک لحاظ به نفع آن‌هاست چون بازی‌های پشت سر هم انجام می‌دهند و وضعیت بدنی‌شان بهتر از ما باشد اما از یک لحاظ شاید به ضررشان باشد و ممکن است خستگی بیشتری داشته باشد.

سرمربی سپاهان درباره کی‌روش استنلی گفت: او نسبت به دیگر بازیکنان دیرتر به تیم اضافه شد و یک سفر طولانی به برزیل داشت. او کم کم دارد آماده می‌شود تا در بازی‌های بعدی بیشتر به تیم کمک کند.

او اضافه کرد: من به این مسائل اعتقادی ندارم و دلم نمی‌خواهد در این رابطه با بازیکنان صحبت کنم و همیشه می‌گویم سرمربی و همکارانش موظف هستند که بهترین شرایط را برای بازیکنان فراهم کنند. ممکن است ده روز یک بار بازی کنیم و در این فاصله می‌توانیم بازی دوستانه برگزار کنیم. زمان مشخص می‌کند که چقدر می‌توانیم تیم‌مان را در شرایط ایده‌آل نگه داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز