ارشد نظامی  ارتش جمهوری اسلامی ایران:

گروه‌های ۴۴ و ۵۵ توپخانه از اصفهان تکان نمی‌خورند

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۱۶۷۶
گروه‌های ۴۴ و ۵۵ توپخانه از اصفهان تکان نمی‌خورند
گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر محل و خروج گروه‌های ۴۴ و ۵۵ توپخانه از اصفهان صحت ندارد.

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز  ارشد نظامی  ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر محل و خروج گروه‌های ۴۴ و ۵۵ توپخانه از اصفهان صحت ندارد و چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی درباره گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییر محل و خروج گروه‌های ۴۴ و ۵۵ توپخانه از اصفهان اظهار کرد: ستاد کل نیرو‌های مسلح و مجلس شورای اسلامی برای خروج پادگان‌های نظامی از شهر‌ها برنامه‌هایی داشته و دارند و اقداماتی را هم انجام داده اند، ولی تا آنجایی که اطلاع دارم تغییر محل این دو پادگان در دستور کار نیست.

وی ادامه داد: تصمیم برای تغییر محل پادگان‌ها و یگان‌های نظامی بر اساس طرح‌های آمایش سرزمینی نیرو‌های نظامی است و ستاد کل نیرو‌های مسلح است که تصمیم می‌گیرد هر یگان‌- با چه امکاناتی - در کجا مستقر شود یا تغییر محل یابد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تامین مسکن سازمانی کارکنان ارتش در اصفهان ۲۴۰ واحد مسکونی در دیماه سال گذشته افتتاح و تحویل داده شد. ۱۵۰ واحد مسکونی سازمانی برای کارکنان گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در کاشان در مرحله نازک‌کاری است که به زودی افتتاح می‌شود. خانه‌های سازمانی فرسوده در شهر اصفهان نیز نوسازی شده اند.

امیر سرتیپ دوم آذرافروز افزود: در زمینه تهیه منازل غیر سازمانی، چند ده هکتار زمین از طرف ارتش در شهرک‌های امیرحمزه، ولی‌عصر (عج) و گل نرگس به کارکنان ارتش در اصفهان واگذار و توسط خودشان ساخته شده است.

نظر شما