شهردار اصفهان:

در بودجه شهرداری، میزان درآمد و مخارج مشخص است

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۲۵۰۶
در بودجه شهرداری، میزان درآمد و مخارج مشخص است
شهردار اصفهان با بیان اینکه در بودجه امسال بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای مشارکت معتمدان مردم در مناطق مختلف در نظر گرفته شده تا با نظر معتمدان و بررسی شهرداری هزینه شود، گفت: این اقدام جدید باعث حل مشکلات محلات در مناطق مختلف شهر با نظر معتمدان مردم می‌شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت الله نوروزی صبح امروز  در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: شهرداری اصفهان سال ۹۹ را با افتتاحیه‌های هفتگی آغاز کرد و تا اسفندماه چندین پروژه بزرگ و کوچک از جمله خیابان‌های تابان، آسمان، پل آفتاب، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، سالن اجتماعات گلستان شهدا و تعداد زیادی پروژه‌های کوچک‌تر را در مناطق ۱۵ گانه شهر به طور رسمی افتتاح کرد که در حال حاضر در اختیار شهروندان است.

وی افزود: عملیات احداث پروژه عظیم مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی روز ۲۵ اسفندماه سال گذشته به اتمام است که برای جلوگیری از ورود کامیون‌ها به منطقه ۱۵ و تسهیل تردد مردم این پل‌ها به طور موقت برای ورود خودروها و بهره‌برداری آزمایشی باز شد تا به زودی در فرصتی مناسب شاهد افتتاح رسمی آن باشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شرایط کرونایی در برگزاری آئین افتتاح رسمی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی تأخیر ایجاد کرد، ادامه داد: هم اکنون تیم عمرانی شهر احداث شش کیلومتر مسیر سخت حلقه حفاظتی شهر حدفاصل پل آفتاب تا پل سردار شهید سلیمانی را در دست احداث دارد که امیدواریم با همکاری مردم آن محل، با سرعت به پیش رود.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل این شش کیلومتر، نیمرخ شرقی حلقه حفاظتی شهر از مزایای آن برخوردار خواهد شد و احداث نیمرخ غربی نیز در آینده نزدیک با مشارکت شهرهای همجوار در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

نوروزی تعیین بودجه برای انتخاب پروژه‌ها به صورت مشارکت با مردم را اتفاق مهمی در تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهرداری دانست و گفت: در بودجه شهرداری، میزان درآمد و مخارج مشخص است به عنوان مثال اینکه چه اعتباراتی از بودجه در مترو، حلقه حفاظتی شهر یا خیابان‌سازی و سایر موارد هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه در بودجه امسال بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای مشارکت معتمدان مردم در مناطق مختلف در نظر گرفته شده تا با نظر معتمدان و بررسی شهرداری هزینه شود، افزود: این اقدام جدید باعث حل مشکلات محلات در مناطق مختلف شهر با نظر معتمدان مردم می‌شود.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد این اقدام، اثر بخش و باعث توسعه محلات بر اساس نظر معتمدان مناطق شهر شود.

 

نظر شما