۲۲۰ کیلو تریاک در یک پراید کشف شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۲۵۰۸
۲۲۰ کیلو تریاک در یک پراید کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 220 کیلو تریاک از سواری پراید درعملیات مشترک پلیس "اصفهان" و شهرستان "حاجی آباد" استان "هرمزگان" خبر داد.

به گزارش خبرگاری برنا در اصفهان، سرهنگ "غلامحسین صفری"  بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت سوداگران مرگ در شهرستان "حاجی آباد" استان هرمزگان مطلع و بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان اطلاع دادند.

وی افزود: یک گروه از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر "حاجی آباد" نیز با هدایت عملیاتی پلیس اصفهان وارد عمل شدند و سواری پراید حامل محموله افیونی را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو 220 کیلو تریاک کشف شد، ادامه داد: در این عملیات یک سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور با انجام اقداماتی تخصصی و به کارگیری تمام توان در مقابل سوداگران مرگ ایستاده و در این راه هر ساله شهدای زیادی را نیز تقدیم کرده که امید است هموطنان عزیز نیز با پلیس تعامل داشته باشند و هر گونه موضوع و اخبار مشکوک را ازطریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز