مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان:

۲۸۰ واحد صنفی در پنج روز اخیر پلمب شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۳۱۲۳
۲۸۰ واحد صنفی در پنج روز اخیر پلمب شد
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: ۲۸۰ واحد صنفی متخلف از سه شنبه هفته گذشته تاکنون در اصفهان پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مهدی میرجهانیان  در خصوص اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی در استان اصفهان از سه شنبه هفته گذشته تاکنون اظهار داشت: نظارت بر روند اجرای این محدودیت‌ها با همکاری مرکز بهداشت، پلیس اماکن، بازرسی اصناف و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در دست انجام است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی هشت هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی در سطح شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شده است، افزود: از این تعداد بازرسی ۲۸۰ مرکز پلمب شده، یک هزار و ۲۰۰ واحد با هدایت بازرسان تعطیل شده و ۴۲ واحد هم به مراجع قضائی معرفی شده است.

همکاری ۸۰ درصد اصناف برای رعایت محدودیت‌های کرونایی

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان ادامه داد: مراکزی که پلمب شده است تا ۱۵ روز تعطیل خواهند بود اما اگر محدودیت‌ها برداشته شود این اماکن امکان بازگشایی دارند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از اصناف و مراکز برای اعمال محدودیت‌های هوشمند همکاری داشته‌اند، ابراز داشت: در این زمینه در خصوص فعالیت باشگاه‌های ورزشی با مشکل جدی رو به رو هستیم.

میرجهانیان افزود: همچنین با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان شاهد افزایش مراسم‌های عروسی و جشن‌های غیرمجاز در مراکز بی نام و نشان به ویژه در محدوده آتشگاه، خمینی شهر، نجف آباد، کوشک و جاده مرغ زیاد بوده است و تعدادی از این مراکز پلمب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز