رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

۲۳ کارآموز قضائی به جمع قضات اصفهان افزوده شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۳۱۹۶
۲۳ کارآموز قضائی به جمع قضات اصفهان افزوده شد
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با انجام مراسم تحلیف ۲۳ کارآموز قضائی به جمع قضات استان اصفهان افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی اظهار کرد: یکی از برکات و مصوبات سفر ریاست معظم قوه قضائیه به اصفهان دستور مؤکد ایشان برای تأمین و تکمیل کادر نیروی قضائی بود که به مرور در حال انجام است.

وی افزود: ۳۰ نفر در دوره یازدهم این مرکز مراحل کارآموزی خود را گذراندند که از این تعداد ۲۳ نفر موفق به کسب شرایط لازم شدند و با انجام مراسم تحلیف در حوزه‌های قضائی سطح استان مشغول به کار می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این مراسم خطاب به کارآموزان تازه راه یافته به تصدی امر قضا گفت: مسؤولیت امر قضا به دلیل آنکه با جان، مال، حیثیت و آبروی افراد و ناموس مردم مرتبط است بسیار سنگین و خطیر است و تنها تقوای الهی می‌تواند ضامن سلامت و مصون ماندن قاضی از موانع و وسوسه‌های شیاطین در این مسیر باشد.

وی همچنین افزود: در مرحله بعد رعایت نظم و انضباط کاری است که لازمه کار در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت توسط قاضی است.

حبیبی اشراف کامل و دقیق قاضی به ابعاد و زوایای پرونده را در اتقان آرا مهم دانست و تأکید کرد: مطالعه دقیق و اشراف کامل قاضی به ابعاد و زوایای مختلف پرونده باعث اتقان آرا، رفع اطاله دادرسی و جلب رضایتمندی عمومی می‌شود.

وی بر اجرای دقیق مفاد دستورالعمل‌های صادره از سوی رئیس قوه قضائیه که مهمترین آن سند ارتقا یافته تحول قضائی که در راستای سیاست‌های عالی قوه قضائیه صادر شده است، تأکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز