صدور ۹۳۲ پروانه اشتغال به کار سازندگان در استان اصفهان

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۳۶۷۴
صدور ۹۳۲ پروانه اشتغال به کار سازندگان در استان اصفهان
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال گذشته تعداد ۹۳۲ پروانه اشتغال به کار جدید سازندگان صادر و ساخت و ساز تعداد ۴۵۶ پروژه در سطح استان مورد بازدید و نظارت عالیه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر زاغیان با بیان اینکه جامعه مهندسی استان بیش از ۳۲ هزار عضو دارد اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۹۳۲ پروانه اشتغال به کار جدید صادر، یکهزار و ۹۹۷ مورد تمدید و یکهزار و ۲۹۷ مور نیز ارتقا یافت.

وی افزود: در سال گذشته ۲۵ پروانه اشتغال به کار معماران تجربی و ۳۵ پروانه و مجوز فعالیت در حرفه‌های مرتبط با ساختمان در قالب اشتغال به کار مهندسی ساختمان اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از آزمایشگاه‌های ساختمانی، سازندگان مسکن و ساختمان، شرکت‌های طراحی و مهندسان مشاور و غیره صادر شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: به منظور کاهش تخلفات ساختمانی و ارتقای کیفیت ساخت و سازها، نظارت عالیه بر ساخت و سازهای استان به تعداد ۴۵۶ پروژه با متراژ ۸۲۰ هزار و ۵۵۴ متر مربع انجام پذیرفت که ۹۰ مورد آن مربوط به شکایت‌های واصله از سامانه (شهراه) بوده است.

زاغیان با اشاره به ضرورت تسهیل در نحوه ارائه خدمات مهندسی در اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن استان گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جامعه مهندسی استان می‌تواند زمینه‌ساز افزایش سرعت و تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز