با توجه به داشته‌هایمان به دنبال دفاع برابر سپاهان بودیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۶۴۱۴۱
با توجه به داشته‌هایمان به دنبال دفاع برابر سپاهان بودیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: به دنبال این بودیم تا فرصت‌های کمتری را به سپاهان بدیم و در ضد حملات و اشتباهات تیم حریف به سپاهان گل بزنیم که در تاکتیک اول موفق بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمود فکری پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. بازی سنگینی داشتیم و با توجه به اینکه اولین هدایت من و کادرفنی در تیم نفت مسجد سلیمان بود برای ما کسب امتیاز بسیار مهم بود. وی ادامه داد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. هر دو تیم بازی جوانمردانه‌ای را ارائه دادند. به دنبال این بودیم تا فرصت‌های کمتری را به سپاهان بدیم و در ضد حملات و اشتباهات تیم حریف به سپاهان گل بزنیم. از تمامی بازیکنانم به خاطر جنگندگی برابر سپاهان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ادامه داد: نیم فصل اول بازیکنان نشان دادند که امتیازاتی که کسب کرده‌اند شانسی نبوده است و امیدوارم در ادامه نیز به همین شکل بازی کنند و تلاش کنند تا فوتبال ایران آن‌ها را بیشتر ببیند.

فکری در پاسخ به این پرسش که آیا به غیر از بازی تدافعی تاکتیک دیگری برابر سپاهان قابل اجرا بود یا خیر گفت: با توجه به داشته‌های خودمان برابر سپاهان قرار گرفتیم.

سپاهان یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ است. این تیم پس از بیست بازی در صدر جدول است که نشان می‌دهد این کار سخت اتفاقی و شانسی نبوده است. کار ما بسیار سخت بود.

وی افزود: ما اگر برابر سپاهان باز بازی می‌کردیم فرصت‌های بسیاری به بازیکنان خلاق سپاهان می‌دادیم و مشکل‌ساز می‌شدند، بنابراین تنها کار دفاعی بازی کردن برابر سپاهان بود. در برنامه عدم دریافت گل موفق بودیم اما در به ثمر رساندن گل ناموفق بودیم. فکری در پایان گفت: من اتلاف وقت را دوست ندارم و در هر بازی 5 دقیقه وقت اضافه وجود دارد و طبیعی است. بازیکنانم اگر بر روی زمین می‌افتادند به دلیل مصدومیت و فشار تیم حریف بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز