مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۴۳۸۹
بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی
مدیرعامل این شرکت، با بیان این مطلب گفت: با بهره مندی بیش از یک هزار و 70 مشترک صنعتی طی سال گذشته ، در حال حاضر حدود 9 هزار و 670واحد صنعتی در سطح استان مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه، در حال حاضر حدود یک میلیون و 932 هزار مشترک و بیش از2میلیون مصرف کننده گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، افزود: سال گذشته بیش از 54هزار و630 مشترک گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، صنعتی وعمومی به تعداد مشترکین شرکت اضافه شد.

وی بیان داشت: همچنین از شمار مشترکین جذب شده در سال گذشته، افزون بر 48 هزار و 377مشترک در بخش خانگی و 5 هزار و 184 مشترک در بخش عمومی جذب شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه سال گذشته حدود 21 میلیارد متر مکعب گاز در سطح استان  مصرف گردید، گفت: خوشبختانه علی رغم اضافه شدن تعداد مشترکین و همچنین افزایش برودت هوا ، مدیریت گازرسانی مستمر و ایمن با همکاری مشترکین عزیز، صدا و سیما و برنامه ریزی انجام شده  سال موفقی بود.

سید مصطفی علوی، با اشاره به بهره مندی 111شهر استان از گاز طبیعی و 1060 روستا از این نعمت خدادادی، افزود: سال گذشته با گازرسانی به شهر انارک جمعیّت شهری بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان صددرصد شد و جمعیت تحت پوشش روستایی نیز هم اکنون 99.08 درصد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز