نتیجه مساوی کمترین استحقاق ما بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۵۶۴۲
نتیجه مساوی کمترین استحقاق ما بود
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای این بازی برنامه ریزی خوبی داشتیم اما در روزی که استحقاق پیروزی در این بازی را داشتیم به تساوی دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از تساوی تیمش برابر پدیده خراسان گفت: ما برای این بازی برنامه ریزی خوبی داشتیم و توانستیم در ابتدای بازی به یک گل دست پیدا کنیم. بازی در نیمه نخست به طور کامل در اختیار ما بود و باید در این نیمه به گل دوم نیز دست پیدا می‌کردیم چراکه نتیجه یک بر صفر همیشه ناپایدار است.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازیکنان برای دقایقی بازیکنان در حفظ توپ خوب نبودند و پدیده از تک موقعیت ای که به آن‌ها دادیم استفاده کردند و گل دریافت کردیم. در ادامه توانستیم بازی را در دست بگیریم و موقعیت‌هایی را خلق کنیم. بازیکنان امروز با تمام توان خود بازی کردند و سعی کردند برنامه‌هایی که از آن‌ها خواستیم را به خوبی اجرا کنند. نتیجه مساوی کمترین استحقاق ما در این بازی بود. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تعویض‌های دیرهنگام تیم گفت: بازیکنان خوب بازی می‌کردند و زمانی که بازیکنان عملکرد خوبی دارند دلیلی برای تعویض نمی‌بینم.

وی در ادامه در خصوص جایگاه نامناسب تیمش در لیگ و خطر سقوط اظهار کرد: ما باید در ادامه بازی‌ها بجنگیم و تلاش کنیم. مقداری کار سخت است اما باید با کمک بازیکنان و مدیریت امیدواریم به هدفمان برسیم.

حسینی در خصوص عملکرد تیم داوری نیز عنوان کرد: به داوری اعتراضی نداشتم و از سوی هر دو تیم تحت فشار بود. اما معتقد هستم عملکرد داوری بد نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز