دبیر چهارمین دوره از جشنواره‌ سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود:

تاکنون ۲۴۴ اثر به جشنواره‌ سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود راه پیدا کرده‌اند

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۶۱۳۴
تاکنون ۲۴۴ اثر به جشنواره‌ سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود راه پیدا کرده‌اند
دبیر چهارمین دوره از جشنواره‌ سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود، گفت: در این جشنواره علاوه بر اهمیت نوآوری، خلاقیت و رعایت عناصر داستان نویسی، نگاه به دانشجویانی است که جدایی از رشته تحصیلی خود ادبیات داستانی را دنبال می‌کنند.

سیاوش گلشیری در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان، با اشاره به تعداد آثار دریافت شده پیرامون جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود اظهار کرد: دو روز تا اتمام مهلت ارسال آثار باقیمانده اما از میان تمامی شرکت کنندگان تا امروز 191 نفر مورد تایید هیئت انتخاب قرار گرفته اند و تعداد کل داستان ها برابر 244 اثر است، که از این تعداد 160 اثر مربوط به بخش آزاد، 25 اثر مربوط به بخش ویژه و 58 داستان مربوط به بخش کوتاهِ کوتاه و یک اثر هم مربوط به دانشجویان خارج از کشور است.

وی در خصوص استان هایی که در این جشنواره شرکت کرده اند، افزود: آثار از سراسر ایران برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود اما آثاری که مورد تایید قرار گرفت، غالبا مربوط به استان ها اصفهان، تهران و خراسان رضوی هستند.

دبیر چهارمین دوره از جشنواره‌ سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود، با بیان یکی از اهداف این جشنواره، گفت: نگاه ما در این جشنواره به دانشجویانی است، که علاوه بر تحصیل در رشته خود، داستان نویسی و ادبیات داستانی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند.

به گفته گلشیری، آثار در دو بخش داوری خواهد شد، بخش نخست مربوط به گزینش و دسته بندی آثار  و بخش دوم مربوط به داوری نهایی است که آثار برای تیم داوری، متشکل از دکتر ابراهیم سلیمی کوچی، سلمان باهنر و شاهرخ گیوا فرستاده خواهد تا  مورد داوری قرار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز