سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان:

ورود به آرامستان ها ممنوع شد/ برگزاری مراسم های مذهبی در فضاهای بسته ممنوع است

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۸۱۵۲
ورود به آرامستان ها ممنوع شد/ برگزاری مراسم های مذهبی در فضاهای بسته ممنوع است
سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: شیب مبتلایان و فوتی ها در استان رو به افزایش است و نسبت به اوایل فروردین ۷ برابر شده است.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار برنا پیرامون برگزاری جلسات مذهبی در وضعیت قرمز کرونای اصفهان اظهار کرد: برگزاری هرگونه مراسم مذهبی در فضای بسته ممنوع است و در صورت مشاهده با خاطیان برخوردهای قضایی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: امروز هشتادمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در اصفهان برگزار شد و بر اساس گزارشهای دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان همچنان شیب مبتلایان و فوتی ها در استان رو به افزایش است و نسبت به اوایل فروردین ۷ برابر شده است، همچنین ۴۵ درصد از افراد آزمایش دهنده تست آن ها مثبت است.

 

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان با بیان اینکه متوسط سن بستری ها به ۵۸ سال رسیده است گفت: این امر نشان‌دهنده آن است که تاثیر و شدت بیماری تا حد بالایی افزایش یافته است.

 

غلامی در خصوص فعال شدن تیم های نظارتی در استان اضافه کرد: با توجه به آمار ها حضور تیم های نظارتی شاهد رعایت ۷۵ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در استان هستیم و با توجه به یکی از محورهای محدودیت ها تمامی مدارس ملزم به حضور حداکثر سه نفر کادر و نه بیشتر شدند و ادارات نیز حضور یک سومی کارمندان خود را خواهند داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: از روز جمعه ممنوعیت تردد به آرامستان ها را خواهیم داشت همچنین فعالیت مترو از ۶ صبح تا ۶ عصر خواهد بود و با هرگونه تبلیغ تور گردشگری در استان برخورد قضایی خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز