رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

دوره ۳ ساله حفظ قرآن کریم در اصفهان برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۸:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۰۲۷۰
دوره ۳ ساله حفظ قرآن کریم در اصفهان برگزار می‌شود
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری دوره سه ساله حفظ قرآن کریم در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حمید بخشی با اشاره به برنامه‌های سال 1400 اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در بخش قرآنی اظهار داشت: برای این امر 28 عنوان برنامه در دستور کار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دوبرابر شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح "بشارت" حفظ پنج جزء قرآن کریم را در سال جاری در دستور کار داریم ابراز داشت : همه سنین می‌توانند در این طرح که به مدت سه سال اجرایی میشود مشارکت کنند و البته کودکان به صورت ویژه‌تر در این طرح مورد توجه هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری دوره‌های حفظ 30 جزء قرآن کریم نیز در سال 1400 اجرایی خواهد شد، ادامه داد: این طرح در سه دوره مجازی، حضوری و نیمه حضوری و بسته به وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره های حفظ مجری قرآن کریم نیز در دستور کار اوقاف و امور خیریه استان اصفهان است، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های حفظ کل قرآن کریم طی سه سال و به صورت هر یک سال 10 جزء نیز در دستور کار است.

بخشی دوره‌های آموزش صحیح روخوانی قرآن کریم نیز در سال جاری توسط اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: این طرح در بقاع متبرکه و مساجد اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات تفسیر موضوعی قرآن کریم و دوره‌های ارتقای سطح حافظان و قاریان قرآن کریم نیز در دستور کار اوقاف و امور خیریه استان اصفهان است، ابراز داشت: در این زمینه حمایت از برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم و محافل قرآنی را نیز خواهیم داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری آزمون ارتقای داوران قرآن کریم نیز برای دومین سال پیاپی در سال جاری نیز اجرایی می‌شود، تصریح کرد: اجرای طرح ساماندهی مربیان حفظ قرآن کریم نیز برای امسال در دستور کار است که این امر نیز از سوی سازمان اوقاف در حال ساماندهی شدن است.

وی برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای و استانی قرآن کریم را از دیگر برنامه های سال جاری اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اعلام کرد و گفت: اعزام داور به مسابقات مختلف قرآنی در سطح شهرستان و استان اعزام خواهد شد ضمن اینکه این داوران سطح بندی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز