رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان:

روند تبدیل وضعیت ها به صورت شفاف مشخص شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۰۲۷۳
روند تبدیل وضعیت ها به صورت شفاف مشخص شود
رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهردار اصفهان تقاضامندم تا در جهت حفظ حقوق کارکنان به صورت کاملا شفاف روند تبدیل وضعیت ها مشخص شود و حقوق تمامی کارکنان به صورت مساوی و بدون هیچ گونه اعمال نظری رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، امیراحمد زندآور امروز (یکشنبه 5 اردیبهشت ماه) در یکصد و شصت و هشتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: هشتم اردیبهشت ماه میلاد سراسر رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) است، پانزدهمین روز  ماه پر برکت رمضان در حالی از راه می رسد که دلهای شیفتگان اهل بیت (ع) در شوق طلوع دومین ستاره درخشان آسمان امامت غرق سرور می شود. دومین پیشوای شیعیان جهان، کریم آل طاها که از عطر سخاوت و بخشندگی اش بوی کرامت ساقی کوثر استشمام می شود.

وی افزود: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن سالروز میلاد سراسر نور و سرور امام حسن مجتبی (ع) را به عموم شیعیان و پیروان خاندان عصمت و طهارت به ویژه مردم مؤمن و ولایت مدار شهر اصفهان تبریک عرض می نمایم و توفیق روزافزون همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) جهت حمایت از محرومان و نیازمندان از درگاه الهی مسألت دارم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: جایگاه شور و مشورت در زندگی اجتماعی جایگاهی رفیع و پر اهمیت است و به ویژه در دنیای نوین که تعاملات و روابط اجتماعی با پیچیدگی های فراوانی روبرو شده و حل و فصل مشکلات و دستیابی به قواعد و قوانین جدید اجتماعی جهت دستیابی به زندگی بهتر، نیاز انسانها را به مشورت در امور و همفکری عقلایی بالاتر برده، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

زندآور تصریح کرد: نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد، به فرآیند واگذاری امور به مردم عینیت بخشیده و به برکت این نهاد، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردیده است.

وی اظهار کرد: شوراها به عنوان حلقه اتصال مردم با حاکمیت نقشی مهم در تحقق حکومت مردم بر مردم ایفا می کنند و احترام به خرد جمعی و حرکت بر مدار قانون مهمترین ابزار شورا در انجام وظایف خود و پیگیری مطالبات مردم خواهد بود و ملاک قضاوت و ارزیابی افکار عمومی نیز همین شاخص ها هستند. اینجانب پیشاپیش فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه "روز ملی شوراها" را به همکاران گرامی خود در شورای اسلامی شهر اصفهان و همچنین تمامی فعالین این حوزه در سراسر کشور تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق روز افزون برای این عزیزان مسئلت دارم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که امروزه شهرداری اصفهان با آن درگیر است وجود تعدادی زیادی از نیرو های خدوم شهرداری در شرکت های تامین نیرو است که گاها با گذشت چندین سال هنوز تبدیل وضعیت قراردادی این افراد مشخص نشده و به عنوان نیروی شرکتی در حال فعالیت هستند.خوشبختانه با پیگیری های شورای اسلامی، شهردار و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری اصفهان مجوز تبدیل وضعیت تعدادی از این نیروها دریافت شده است که پس از انجام روال قانونی و بر اساس اولویت ها و امتیازات اعلام شده از طرف سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به عنوان کارکنان قرارداد معین استخدام می گردند.

وی خطرنشان کرد: اینجانب از اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری اصفهان به جهت پیگیری این موضوع تشکر می کنم و از شهردار اصفهان تقاضامندم  در جهت حفظ حقوق کارکنان به صورت کاملا شفاف روند تبدیل وضعیت ها مشخص شود و حقوق تمامی کارکنان به صورت مساوی و بدون هیچ گونه اعمال نظری رعایت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز