تمدید لغو اجرای طرح زوج و فرد تا ۱۷ اردیبهشت

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۲۸۳۸
تمدید لغو اجرای طرح زوج و فرد تا ۱۷ اردیبهشت
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تمدید لغو طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر تا ۱۷ اردیبهشت ماه و اجرایی نشدن منع تردد شبانه در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر تا ۱۷ اردیبهشت ماه لغو شد و اعمال قانون در این زمینه انجام نمی‌شود.

وی اعمال محدودیت‌ها و پوشش‌های ترافیکی برگزاری مراسم لیالی قدر در محل‌های اعلامی از جانب ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا به این شرح اعلام کرد: تمام هیئت‌ها، تکایا، مساجد و برگزار کنندگان مراسم در سطح استان صرفاً مجاز به برگزاری ۲ ساعت مراسم احیا هستند، در ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اعمال قانون ممنوعیت تردد شبانه انجام نمی‌شود همچنین از ساعت ۲۰ شب‌های قدر تا پایان مراسم‌ آن، اجازه توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان لاوی به سمت شهدا همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا داده نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های مذکور در رینگ‌های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار اجرا خواهد شد. توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده‌روهای گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده ممنوع است.

وی افزود: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و روبه‌روی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است، شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل‌های در نظر گرفته شده خودداری کنند، با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده درخواست می‌شود شهروندان برای روان‌سازی ترافیک، بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان داشته باشند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: توقف وسایل نقلیه در حاشیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع است اما با هماهنگی‌های شده، در لیالی قدر پارکینگ‌های محدوده مرکزی شهر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود تا شاهد بروز بی‌نظمی ترافیکی در خیابان‌های شهر به جهت پارک‌های غیرمجاز نباشیم.

نظر شما