اعلام محدودیت های ترافیکی شب های قدر در شهر اصفهان

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۳۲۶۱
اعلام محدودیت های ترافیکی شب های قدر در شهر اصفهان
از ساعت ۲۰ شب های قدر تا پایان مراسمات اجازه توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج بسمت گلستان شهدا داده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برابر مصوبات" ستاد ملی مبارزه با کرونا" تمامی هیات ، مساجد ، تکایا و برگزارکنندگان مراسمات در سطح استان ، صرفا مجاز به برگزاری ۲ ساعت مراسم احیا می باشند.

وی ادامه داد: از ساعت ۲۰ شب های قدر تا پایان مراسمات اجازه توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج بسمت گلستان شهدا داده نمی شود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: درصورت ازدحام جمعیت محدودیت های مذکور در رینگ های بعدی از خروجی بزرگراه همت بسمت گلستان شهدا ، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپه سالار و ... اجرا خواهد شد. توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا و سایر محل های تعیین شده ممنوع است.

وی افزود: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و روبه روی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده است. شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل های در نظر گرفته شده خودداری نمایند. با توجه به ظرفیت های ایجاد شده، از توقف های غیر مجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای ایشان خودداری گردد.

همچنین در بازه زمانی ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد اعمال قانون ممنوعیت شبانه انجام نمی گردد. توقف وسایل نقلیه در حاشیه پارک ها و تفرجگاه ها ممنوع می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز