واکسیناسیون پاکبانان شهرداری از اقدامات خوبی بود که اتفاق افتاد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۳۷۱۳
واکسیناسیون پاکبانان شهرداری از اقدامات خوبی بود که اتفاق افتاد
رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرایط کرونا در بسیاری از شهرها بحرانی است بنابراین از آموزش و پرورش می‌خواهم که تا حد امکان از برگزاری حضوری امتحانات خودداری کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فریده روشن امروز (یکشنبه 12 اردیبهشت ماه) در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برگزاری امتحانات برخی پایه‌ها به صورت حضوری، این روزها باعث نگرانی والدین دانش آموزان شده است، اظهار کرد: برگزاری امتحانات برخی پایه‌ها به صورت حضوری اعلام شده و از آنجا که شرایط کرونا در بسیاری از شهرها بحرانی است، از آموزش و پرورش می‌خواهم که تا حد امکان از برگزاری حضوری امتحانات خودداری کند.

وی افزود: در صورت ضرورت این امر لازم است نظارت بسیار دقیقی توسط والدین و مسئولان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود تا هرگونه احتمال ابتلای به کرونا در میان معلمان و دانش‌آموزان به حداقل برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز جهانی کارگر و بیان اینکه پرداخت حقوق کارگران از مواردی است که در احادیث نبوی بر آن تاکید شده است، تصریح کرد: واکسیناسیون پاکبانان شهرداری از اقدامات خوبی بود که در این ایام انجام شد؛ بدین سبب از مدیریت شهری اصفهان برای واکسیناسیون این افراد و رانندگان که قبل از سایرین در معرض ابتلای بیماری کرونا هستند تشکر می‌کنم.

وی نامگذاری یک روز به نام خلیج فارس را شاهدی بر اهمیت میهن دانست و خاطرنشان کرد: پاسداشت نام خلیج فارس بیانگر آن است که حتی نباید در کلام هم خدشه‌ای به هویت جغرافیایی آن وارد شود.

روشن با اشاره به روز شوراها، افزود: شورا نهادی برخاسته از بطن مردم است و اعضای آن نمایندگان مردمی با آرا و نظرات و عقاید مختلف هستند و نظام مردم سالاری ایجاب می‌کند که به همه عقاید و آرا احترام گذاشته شده و هیچ طیف فکری را از حق انتخاب شدن محروم نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز