معاون عمران شهری شهردار اصفهان:

۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه در مناطق مختلف شهرداری در دست اجرا است

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۴۷۵۱
۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه در مناطق مختلف شهرداری در دست اجرا است
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر سازمان عمران شهرداری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه در مناطق مختلف شهرداری علاوه بر پروژه‌های بزرگ حلقه حفاظتی شهر در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ ایرج مظفر صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات و برنامه‌ریزی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری، اظهار کرد: در این جلسه برای پروژه‌های در دست اقدام حلقه حفاظتی شهر از کیلومتر ۶۰۰ تا هفت تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد از کیلومتر ۶۰۰ تا کیلومتر یک پروژه اقدامات اجرایی آغاز شود.

وی افزود: در جلسه امروز همچنین مقرر شد با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد آزادسازی‌ها در این بخش از پروژه حلقه حفاظتی شهر انجام شده و ۴۰ درصد توسط منطقه ۱۵ شهرداری انجام خواهد شد، عملیات اجرایی آن را پس از دریافت مجوز از شورای شهر آغاز کنیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: از کیلومتر دو و نیم تا چهارم حلقه حفاظتی شهر که قبلاً مصوبه شورا را دریافت کرده بودیم، با توجه به اعلام نظر مدیر منطقه ۱۵ شهرداری مبنی بر آزادسازی ۵۰ درصد مسیر، عملیات اجرایی را آغاز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد برای کیلومتر یک تا دو و نیم حلقه حفاظتی شهر که بین دو روستای دهنو و خاتون‌آباد قرار گرفته، تمهیداتی برای تعریض مسیر اندیشیده شود تا با تکمیل این بخش‌ها بتوانیم تا شش ماه آینده ترافیک خاتون آباد را بر روی مسیری ایمن برقرار کرده و زمینه اتصال پل سردار سلیمانی و پل آفتاب فراهم شود تا بتواند اثر بزرگی در روان شدن ترافیک قسمت شرق اصفهان داشته باشد.

مظفر با بیان اینکه در جلسه امروز گزارشی از سایر پروژه‌های عمرانی شهر توسط سازمان عمران شهرداری ارائه شد، گفت: این سازمان در حال حاضر حدود ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه در مناطق مختلف شهرداری علاوه بر پروژه‌های بزرگ حلقه حفاظتی شهر در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: از جمله پروژه‌های سازمان عمران شهرداری می‌توان به احداث خیابان‌های ارغوانیه و روشن دشت، تکمیل میدان شهدای هسته‌ای، تعریض پل زندان، تقاطع شهید کشوری، احداث ضلع شرقی رینگ چهارم (روبروی شهر رویاها)، چندین پروژه خیابان‌سازی در مناطق هفت، ۱۲ و ۹ شهرداری اشاره کرد که مقرر شد تا تیرماه امسال اکثر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در جلسه امروز همچنین برای پیگیری و رصد بیشتر پروژه‌ها مقرر شد جلسات بررسی مشکلات و برنامه‌ریزی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری به جای ۱۵ روز، هر هفته یکبار برگزار شود.

نظر شما