سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان:

برقراری محدودیت‌های شبانه از ۱۰ شب تا ۹ صبح/ آزمون کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۷۰۲۵
برقراری محدودیت‌های شبانه از ۱۰ شب تا ۹ صبح/  آزمون کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود
سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: آزمون کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود، با توجه به هماهنگی که با دانشگاه علوم پزشکی شده، امتحانات مقاطع نهم و دوازدهم حضوری است و لازم است پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌ ها رعایت شود و رعایت ایزوله برای افراد مشکوک هم پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت‌الله غلامی اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا از ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ورود به استان اصفهان از هر استانی با هر رنگ‌بندی ممنوع است همچنین تردد درون استانی بین شهرستان‌ها ممنوع است، در مبادی ورودی تیم‌ها مستقر شدند و مسافران علاوه بر جریمه به شهرهای خود بازگردانده می‌شوند.

وی با بیان اینکه اجازه ورود به استان تحت هیچ شرایطی صادر نمی‌شود، افزود: محدودیت شبانه از ساعت ۱۰ شب تا سه صبح برقرار است و طرح زوج و فرد تا هفته آینده لغو شده است.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان در خصوص برگزاری نماز عید فطر، تصریح کرد: نماز عید فطر در فضای باز با رعایت فاصله گذاری مناسب و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و لازم است شهروندان با سجاده و زیرانداز مخصوص در حد تعداد محدود با رعایت فاصله اجتماعی در این مراسم شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود، با توجه به هماهنگی که با دانشگاه علوم پزشکی شده، امتحانات مقاطع نهم و دوازدهم حضوری است و لازم است پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌ ها رعایت شود و رعایت ایزوله برای افراد مشکوک هم پیش‌بینی شده است.

غلامی با بیان اینکه در حال حاضر مشاغل گروه یک و دو در کل استان فعال هستند، اظهار کرد: در حال حاضر دو شهرستان استان قرمز است و وضعیت دو شهرستان زرد شده و روز به روز وضعیت استان در حال بهتر شدن است، امیدواریم بتوانیم به محض اینکه وضعیت زرد استان قوت گرفت محدودیت‌ها را کاهش بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز