مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

نمره قابل قبول روابط عمومی اوقاف اصفهان در تحقق اهداف اوقاف 

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۷۹۳۰۸
نمره قابل قبول روابط عمومی اوقاف اصفهان در تحقق اهداف اوقاف 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: روابط عمومی اوقاف استان اصفهان نمره قابل قبولی در زمینه تحقق اهداف سازمانی کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک ضمن گرامی داشت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی‌ها اظهار داشت: روابط عمومی‌ در همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها چشم و زبان مجموعه اجرایی هستند.

وی افزود:چشم هستند برای اینکه بتوانند کاستی‌ها، انتظارات و مطالبات را ببینند و ارزیابی کنند و زبان گویای مجموعه است تا خدمات مجموعه را به اطلاع مردم برساند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اهمیت نقش روابط عمومی ها تصریح شده است، ابراز داشت: این امر گویای اهمیت نقش روابط عمومی در ادارات است و همه مدیران باید به این امر توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید با سایر مجموعه‌های اداری و سازمان، نهادهای مردمی و رسانه‌های مختلف تعامل و همکاری داشته باشند، افزود: این امر برای پیشبرد و اهداف برنامه‌های سازمانی امری ضروری است.

حجت الاسلام بلک اظهار مواضع هر دستگاه نسبت به اتفاقاتی که در اطراف حادث می‌شود نیز از دیگر وظایف روابط عمومی در سازمان‌ها دانست و تصریح کرد: امروز مواجه هستیم با مظلومیتی که مسلمانان با آن رو به رو هستند و اتفاقاتی که در افغانستان رخ داده و از این رو انتظار می‌رود روابط عمومی کنش‌های لازم را در مباحث پیرامونی را داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ابراز داشت: در این زمینه این بخش از سازمان برنامه‌ها و سازکارهایی را دنبال می‌کند که منجر به مستندسازی فعالیت‌های صورت گرفته در این اداره است.

حجت الاسلام بلک ادامه داد: روابط عمومی استان توانسته برنامه‌های در دستور کار خود را پیگیری کند و بخش قابل توجهی از آن را به سرانجام برساند، در این زمینه شاهد پخش برنامه‌های اوقاف اصفهان از شبکه های سراسری هستیم که بیانگر تعامل خوب مجموعه روابط عمومی با رسانه ملی است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات خوب این مجموعه می‌توان به کمک به جذب مشارکت و همچنین روند توزیع بسته‌های کمک معیشتی برای نیازمندان اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: روابط عمومی این اداره کل نمره قابل قبولی را در زمینه تحقق اهداف سازمانی به دست آورده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز