واکنش باشگاه سپاهان به تغییرات در اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۱۱۷۶
واکنش باشگاه سپاهان به تغییرات در اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری
نام باشگاه سپاهان پس از انتقادات فراوان دوباره به لیست اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، با اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری قرار است پنجم خرداد ماه برگزار شود و عبدالرحمن قاسمی نافچی، سیدرضا میرابوطالبی، نوربخش عسکری و محمود رشیدی چهار کاندیدایی هستند که باید برای تصدی این سمت رقابت کنند.

پس از تعیین زمان برگزاری انتخابات، اعضای مجمع انتخاباتی نیز مشخص شدند اما این تغییرات بلافاصله با واکنش‌های تندی همراه شد تاجایی که سه روز پس از تغییرات در اعضای مجمع، نام باشگاه سپاهان دوباره به لیست حاضرین در مجمع افزوده شد.

تیم دانشگاه آزاد به عنوان قهرمان لیگ جاده یکی از نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی بود اما در اقدامی عجیب باشگاه امیدنیا مشهد به عنوان دومین نماینده در مجمع معرفی شده بود که این موضوع با انتقادهایی تند روبرو شد چراکه با توجه  به قهرمانی سپاهان در لیگ پیست و نایب قهرمانی در لیگ جاده این تیم شایستگی حضور در مجمع انتخاباتی را دارد. با ادامه انتقادات در نهایت امروز فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام کرد که باشگاه سپاهان به جای تیم امیدنیا به عنوان یکی از اعاضی مجمع حضور خواهد داشت.

از همین رو مجتبی داوری در واکنش به اتفاقات اخیر اظهار داشت: این اتفاق از ابتدا غیر منطقی بود به همین دلیل پس از این تغییرات به حسن رشیدیان، دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری زنگزدم و مراتب گله‌مندی باشگاه سپاهان را به اطلاع فدراسیون رساندم. رشیدیان هم قول پیگیری داد و شاهد بودیم که در نهایت تصمیم‌گیران به اشتباه خود پی بردند و باشگاه سپاهان به عنوان یکی از اعضای حاضر در مجمع حضور خواهد داشت.

مدیر تیم‌های ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: باتوجه به قهرمانی سپاهان در بخش پیست و نایب قهرمانی در بخش چاده انتظار این بود که از اول هم نام این باشگاه به عنوان یکی از نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع باشد چرا که باشگاه سپاهان با تعددرشته‌های ورزشی روبرو است و ضمن حمایت از رشته‌های مختلف انتظار دارد دست اندرکاران امور، به سرمایه و تلاشی که این مجموعه هزینه می‌کند، ارزش قایل شوند.

نظر شما