مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

در استان اصفهان بیش از ۱۳ میلیون متر مکعب گاز رسانی انجام شده است

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۲۶۶۱
در استان اصفهان بیش از ۱۳ میلیون متر مکعب گاز رسانی انجام شده است
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: سال ۹۹ در استان اصفهان بیش از ۱۳ میلیون متر مکعب گاز رسانی انجام شده است که ۶۰ میلیون متر مکعب گاز جایگزین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان دیروز در آیین معارفه رییس جدید اداره گاز شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در استان اصفهان تمام شهرستان‌ها و روستا‌های دارای شرایط گازرسانی از نعمت گاز بهره‌مند شدند، گفت: در شهرستان فریدون‌شهر تعداد هفت روستا است که عملیات گازرسانی به آن‌ها بر اساس برنامه پیش خواهد رفت تا امسال از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: سال ۹۹ در استان اصفهان بیش از ۱۳ میلیون متر مکعب گاز رسانی انجام شده است که ۶۰ میلیون متر مکعب گاز جایگزین شد که شامل صنایع پراکنده در سطح استان از قبیل صنایع تولیدی و مرغداری و گاوداری‌ها را شامل می‌شود.

علوی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان با توجه به وسعت گسترده شبکه گازرسانی در فصل گرم پروژه‌های گازرسانی انجام می‌دهیم تا مردم در فصل زمستان از خدمات گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۰ در قالب مصوبه شورای اقتصاد و بر اساس یک برنامه ریزی به واحد‌های صنعتی که گاز رسانی نشده است پروژه گازرسانی انجام شود.

او با بیان اینکه در استان اصفهان اکنون مصرف گاز طی شبانه روز به ۶۰ میلیون متر مکعب رسیده است که در فصل زمستان میزان مصرف بیشتر می‌شود، تأکید کرد: رقم ۶۰ میلیون متر مکعب مصرف گاز یک نقطه تعادل است که اگر این میزان مصرف ثابت بماند و مصرف بهینه گاز رعایت شود در فصل زمستان در بخش خانگی و صنعتی با افت گاز روبه رو نخواهیم شد.

علوی گفت: سال ۱۴۰۰ ادارات ملزم به رعایت الگوی مصرف بهینه در زمینه انرژی گاز و برق هستند که باید نصب سیستم هوشمند و استفاده از پنجره‌های دوجداره و سایر اقدامات را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان عملیات گازرسانی به تمام روستا‌ها و شهر‌های آن انجام شده است، گفت: در این شهرستان ۴۰ هزار مشترک در بخش خانگی و سه هزار مشترک در بخش صنعت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

با حکم مدیر عامل گاز استان اصفهان سید مهدی خاتمی از شهرستان نطنز به عنوان رییس جدید اداره گاز گلپایگان معرفی شد، همچنین سید رضا میرهندی پس از ۳۷ سال خدمت در اداره گاز که هفت سال در منصب رییس اداره گاز گلپایگان بودند بازنشسته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز