درخشش منصوریان در مسابقات Wlf چین

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۶۱۰۸
درخشش منصوریان در مسابقات Wlf چین
الهه منصوریان ووشو کار باشگاه سپاهان در اولین دیدار خود در مسابقات Wlf چین پیروز میدان شد.

به گزارش خبرگزاری برنارد اصفهان؛ الهه منصوریان ووشو کار تیم فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه گفت: بعد از اینکه دعوتنامه‌ای از سازمان wlf  داشتم، وارد این سازمان شدم و با حمایت باشگاه سپاهان و آقای ساکت توانستم در این مسابقات در گام نخست پیروز بشم.

منصوریان ادامه داد: در مسابقه نخست این مسابقات موفق یه کسب پیروزی شدم؛ ۴ مسابقه دیگر دارم تا کمربند wlf را برای باشگاه سپاهان و با لباس مقدس این و به نام ایران بگیرم.

 وی در خصوص سطح این دوره از مسابقات گفت: سطح مسابقات واقعا خیلی بالا است و این مسابقات چون در چین برگزار می شود  و تماشاچی نیز حضور دارد جو مسابقه سنگین است ولی خوشبختانه از تجربیات سال های گذشته ام استفاده کردم و این مسابقه را پیروز شدم. امیدوارم در  مسابقه بعدی نیز همین روال باشد و به شرایط ایده‌آل خودم برسم چون یک سال از مسابقات دور بودم و بعد از یک سال اولین مسابقه من بود؛ در  اولین مسابقه همیشه نقاط ضعف وجود دارد و با ایده آلی که تصور می کنید فاصله دارید اما انشالله در بازی‌های بعدی بهتر می شوم و برای  اولین بار برای باشگاه سپاهان بین خانم ها و آقایان اولین کمربند wlf  و اولین کمربند رزمی را برای ایران و باشگاه سپاهان به کشورمان بیاورم.

 انشالله که بتوانم همیشه برای باشگاه سپاهان افتخار آفرینی کنم و این حکم و جام قهرمانی را به باشگاه سپاهان به سرکار خانم حقانی و جناب آقای محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان که همیشه حامی ووشو بودند تقدیم می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز