فولاد مبارکه در شاخص کیفیت محصولات رکورد زد؛

کسب بهترین عملکرد کیفی محصولات شرکت فولاد مبارکه از ابتدای راه‌اندازی

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۴:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۸۱۶۷
کسب بهترین عملکرد کیفی محصولات شرکت فولاد مبارکه از ابتدای راه‌اندازی
در اردیبهشت‌ماه 1400 هم‌زمان با رشد چشمگیر تولید شرکت بالاترین بازده کیفی محصولات شرکت در نواحی فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد 91 درصد در کل شرکت و بهبود 2درصد نسبت به سال قبل گردید که این رکورد از ابتدای راه‌اندازی تاکنون بی‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا کی‌یگانه مدیر واحد کنترل کیفی شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد اظهار کرد: در اردیبهشت‌ماه سال جاری، هم‌زمان با رشد چشمگیر تولید شرکت، بالاترین بازده کیفی محصولات شرکت در نواحی فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد 91درصد در کل شرکت و بهبود 2درصد نسبت به سال قبل شد که در شرکت فولاد مبارکه رکورد محسوب می‌شود.

 

وی افزود: رکورد بازده کیفی شرکت فولاد مبارکه از آنجا مهم است که تمام نواحی تولیدی به بالاترین عملکرد کیفی خود در این ماه، با توجه به حجم و ظرفیت تولید محصولات کیفی، دست یافتند.

 

مدیر واحد کنترل کیفی شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد: در اردیبهشت‌ماه سال جاری، بازده کیفی واحد فولادسازی 95.3 درصد، نورد گرم 99.4 درصد، نورد سرد 96 درصد و فولاد سبا 98.4 درصد شد که کسب این رکورد در کنار افزایش تولید کمّی، منجر به سودآوری شرکت، رضایت‌مندی مشتریان و به دنبال آن کاهش ضایعات می‌شود.

وی در پایان از تمام مدیران نواحی تولیدی و کارکنان کنترل کیفی که در کنار پرسنل نواحی تولیدی در ردیابی و اعلام به‌موقع عیوب و مشکلات خطوط اهتمام کردند، تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما