سخنگوی صنعت برق استان اصفهان:

اصفهان در روز انتخابات خاموش نمی‌‍‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۳۲۵۱
اصفهان در روز انتخابات خاموش نمی‌‍‌شود
نوحی گفت: با اقدامات انجام شده در مدیریت بار و همکاری مردم و صنایع با شرکت‌های توزیع برق، استان اصفهان در روز انتخابات خاموشی نخواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمدرضا نوحی سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: از مردم استان اصفهان بابت صرفه جویی در مصرف برق و همچنین به موقع مصرف کردن وسایل پرمصرف و همکاری با شرکت‌های توزیع برق تشکر می‌کند.

او ادامه داد: باید توجه داشت که همواره با افزایش دمای هوا روبرو هستیم، اما با توجه به مدار آمدن نیروگاه اتمی بوشهر، در حال حاضر هزار مگاوات برق به شبکه سراسری تحویل می‌شود، از سوی دیگر با اتمام تعمیرات اساسی برخی نیروگاه‌ها، آن‌ها نیز به کمک شبکه برق آمده اند.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به جلسه اخیر برق استان و با حضور استاندار و دادستان اصفهان و تاکید بر کاهش مصرف برق ادارات، توضیح داد: خوشبختانه امروز با کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در ادارات مواجه هستیم، همچنین مولد برق برخی از صنایع در پیک مصرف وارد مدار می‌شوند.

نوحی عنوان کرد: از سوی دیگر برای مدیریت بار اقدام به جابجایی شیفت‌های یک روز کاری در صنایع کرده ایم که با توجه به ابلاغ هیات وزیران این تغییر شیفت کاری انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده در مدیریت بار، استان اصفهان روز انتخابات ریاست جمهوری خاموشی نخواهد داشت.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به احتمال برخی حوادث برق در روز انتخابات، گفت: در بسیاری از موارد اضطراری همچون انتخابات، گروه‌های ویژه‌ای به صورت ۲۴ ساعته در خطوط انتقال و برخی پست‌های برق مستقر می‌کنیم تا در صورت وقوع هر حادثه، بلافاصله در کوتاه‌ترین زمان ممکن موضوع برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز