شهردار اصفهان خبر داد:

افتتاح ابرپروژه میدان شهدای هسته‌ای تا اواخر تیرماه ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۹۳۴۹۵
افتتاح ابرپروژه میدان شهدای هسته‌ای تا اواخر تیرماه ۱۴۰۰
شهردار اصفهان گفت: با تکمیل خیابان‌های ارغوانیه و زاینده رود تا اواخر تیرماه ابر پروژه میدان شهدای هسته‌ای افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت الله نوروزی امروز _ چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰_ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلسات هفتگی بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر، نشست امروز در محل پروژه پل قهجاورستان تشکیل و روند اجرای دو پروژه شاخص رینگ چهارم و میدان شهدای هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از افتتاح رسمی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی سردار شهید سلیمانی، تمام همت شهرداری بر این است که هرچه زودتر مسیر رینگ چهارم حدفاصل پل آفتاب تا بهاران را تکمیل و در آینده نزدیک افتتاح کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر مسیر رینگ چهارم از پل آفتاب به سمت پل کانال به طول ۱۵۰۰ متر آماده شده و به زودی آسفالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش‌هایی برای افتتاح ال. سی (اعتبارنامه) در بانک شهر انجام شده و توافقی با شرکت نفت جی صورت گرفته تا بتوانیم قیر مورد نیاز پروژه را به زودی دریافت کنیم، ادامه داد: تا چند روز آینده دو هزار تن قیر خریداری شده وارد اصفهان می‌شود و مشکل آسفالت این محور برطرف خواهد شد.

نوروزی گفت: اگر فعالیت‌های عمرانی با همین روال ادامه یابد، به زودی بخشی از رینگ که از ابتدا قول داده بودیم را به موقع افتتاح خواهیم کرد؛ در حال حاضر از نقطه صفر رینگ چهارم تا کیلومتر یک هزار و ۲۰۰ حدود ۵۰۰ متر آزادسازی شده است، پس از این مسیر با چالش‌هایی مواجه شده‌ایم که در صدد تعریض آن هستیم.

وی با اشاره به پروژه میدان شهدای هسته‌ای خاطرنشان کرد: با تکمیل خیابان‌های ارغوانیه و زاینده رود تا اواخر تیرماه ابر پروژه میدان شهدای هسته‌ای افتتاح خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز