مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در دهه کرامت اهدا می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۴۰۱۳
۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در دهه کرامت اهدا می‌شود
همزمان با دهه کرامت و با توزیع ۲۵۰ سری جهیزیه در مرحله اول، اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سال جاری کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ کریم زارع اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت با هدف کمک به تأمین جهیزیه خانواده‌های نیازمند، ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا می‌شود، اهدای جهیزیه هر ساله در چند مرحله انجام می‌پذیرد، گفت: هر سری از مجموع ۲۵۰ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای ضروری زندگی به ارزش ۲۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به توزیع نمادین ۱۷ سری از این جهیزیه‌ها در شهرستان مبارکه افزود: اقلام این سری از جهیزیه‌ها علاوه بر ۵ قلم کالای ضروری، شامل آبمیوه گیری، چرخ گوشت، اتو، فرش، سرویس تفلون و سرویس خواب و روتختی است که با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان و مساعدت شرکت فولاد مبارکه و بسیج سازندگی شهرستان مبارکه تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته ۲۶۲۴ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان اهدا شد ولی شرایط به نحوی است که زوج‌های جوان زیادی در لیست متقاضیان چشم انتظار حمایت هستند؛ که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با همراهی و کمک خیران ۲ هزار سری جهیزیه تأمین و بین این عزیزان توزیع خواهد شد.

زارع با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند، گفت: از مجتمع فولاد مبارکه تقاضا داریم همچون حمایتی که در تأمین تبلت برای دانش آموزان داشتند، برای تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند نیز همراهی کنند تا بتوانیم در تأمین این اقلام و رفع نیاز مددجویان در این زمینه هم اقدامات مؤثری داشته باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت خیران که با پرداخت ارقام محدود زمینه ساز تأمین نیازهای اولیه مددجویان بوده‌اند، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* همچنان یاریگر این مسیر خیر باشند.

نظر شما