انتخابات ۱۴۰۰؛

حضور مردم اصفهان در انتخابات چشمگیر است

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۹۴۴۶۱
حضور مردم اصفهان در انتخابات چشمگیر است
استاندار اصفهان گفت: در چند ساعت اولیه رای گیری حضور مردم استان در پای صندوق های رأی چشمگیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی، هنگام انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همیشه انتخابات از آن جایی که حق است و در سرنوشت مردم می تواند نقش بسزایی ایفا کند، باید به عنوان یک تکلیف سیاسی تلقی شود و در همه دنیا که به دنبال دموکراسی و آزادی خواهی هستند، انتخابات می تواند صدای ملت باشد و صندوق انتخابات نماد دموکراسی و تغییر است.

وی افزود: اثر انتخابات نه تنها در چهار سال، بلکه در سالیان متمادی باقی می ماند، بنابراین امروز طبق اطلاعاتی که دریافت کرده ایم حضور مردم در شعب اخذ رأی پرشور بوده است و امیدواریم این نشاط اولیه در ساعات باقی مانده نیز حفظ شود.

استاندار اصفهان گفت: مردم فهیم استان اصفهان به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند و می دانند اگر در بخش هایی از کشور مشکلاتی وجود دارد باید برای حل آن و شکستن تحریم در انتخابات شرکت کنند، چرا که وقتی رئیس جمهور منتخب با رأی بالایی انتخاب شود در چانه زنی های بین المللی آن رئیس جمهور بهتر می تواند حق مردم را بگیرد.

رضایی گفت: مردم به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند و در شعب اخذ رأی نیز پروتکل های بهداشتی رعایت می شود. در شعبه اخذ رأی ماسک به اندازه کافی وجود دارد و کسانی که ماسک ندارند می توانند از شعب ماسک دریافت کنند. 

استاندار اصفهان ادامه داد: در ساعات اولیه رأی گیری به دلیل پایین آمدن سرعت اینترنت و دیر رسیدن کارت های الکترال و کم آگاهی برخی از ناظران شعب و نماینده های فرمانداری در برخی شعب مشکل به وجود آمد که به سرعت ظرف یک ساعت این مشکل رفع شد. سامانه جامع انتخابات هم به خوبی کار می کند.

رضایی گفت: صدای مردم در انتخابات بلند است و ما به این صدا افتخار می کنیم. مردم اصفهان دانش سیاسی بالایی دارند، مشارکت خوب امروز ناشی از همین فهم سیاسی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امسال برای اولین بار انتخابات در شهرستان‌های اصفهان و شاهین شهر به صورت الکترونیکی برگزار شده است، گفت: البته باید توجه داشت که یک هزار و ۱۱۴ شعبه نیاز به اینترنت دارند و این امر روند را کند کرده است.

رضایی ضمن قدردانی از همکاری عوامل اجرایی، نظارتی، رسانه‌ها و ... برای برگزاری انتخابات گفت: مردم کمی صبور باشند تا انتخابات به خوبی انجام شود و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به جای بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز