سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان:

محدودیت‌های طرح جامع هوشمند از امروز به مدت ۲ هفته اجرا می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۳۸۳۴
محدودیت‌های طرح جامع هوشمند از امروز به مدت ۲ هفته اجرا می‌شود
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: از امروز ۱۷ مردادماه به مدت دو هفته، محدودیت‌های پنج‌گانه تحت عنوان طرح جامع هوشمند در سطح استان به صورت ویژه اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی اظهار کرد: در حال حاضر در استان اصفهان وضعیت کلانشهر اصفهان و شهرهای اردستان و کاشان قرمز است و تعدادی از شهرهای با وضعیت نارنجی هم به سمت قرمز شدن پیش می‌روند.

وی افزود: مقرر شد از امروز ۱۷ مردادماه به مدت دو هفته، محدودیت‌های پنج گانه تحت عنوان طرح جامع هوشمند در سطح استان به صورت ویژه اعمال شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در خصوص این محدودیت‌های پنج گانه گفت: اولین محدودیت، محدودیت کارکنان ادارات است که برای شهرهای قرمز مانند اصفهان، اردستان و کاشان باید تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور یابند و دو سوم به صورت دورکار خواهند بود و این میزان برای شهرهای نارنجی، فعالیت با ۵۰ درصد حضور فیزیکی کارمندان خواهد بود.

وی در خصوص اجرای محدودیت دوم تصریح کرد: از امروز در کلانشهرها شغل‌های گروه دو، سه و چهار اجازه فعالیت ندارند و در شهرهای نارنجی تنها مشاغل گروه سه و چهار فعال خواهند بود.

غلامی خاطرنشان کرد: در کلانشهر اصفهان پارک‌ها، بوستان‌ها، مراکز تفریحی، تفرجگاه‌ها، باشگاه‌ها، تالارها، آرایشگاه‌ها، چایخانه‌ها، موزه‌ها و نمایشگاه‌ها از جمله مشاغلی هستند که اجازه فعالیت ندارند و رستوران‌ها تنها به صورت بیرون بر فعال هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مدارس تعطیل است اما آموزشگاه‌های خصوصی و علمی باید تعطیل باشند و در بحث مراسم آئینی و مذهبی برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ ممنوع است همچنین نمازجمعه در شهرهای قرمز اصفهان، اردستان و کاشان برگزار نمی‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در خصوص محدودیت‌های تردد گفت: در ۹ محور اصلی ورود به استان اصفهان کنترل‌های شدید از امروز شروع شده و ورود همه خودروهای غیربومی به استان اصفهان ممنوع است و در سطح شهرهای استان هم اگر خودروهای غیربومی توسط پلیس راه دیده شود جریمه یک میلیون تومانی برای آنها اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: فرمانداری‌ها، راهداری، هلال احمر در کنار نیروی انتظامی در مبادی ۹ گانه کلانشهر و استان اصفهان فعال هستند.

غلامی در خصوص ممنوعیت تردد به شهرهای گردشگری استان گفت: ورود به شهرهایی مانند قمصر، نیاسر، چادگان، برزک، نطنز و سمیرم و باغبهادران که جاذبه گردشگری دارند ممنوع است و توسط فرمانداری‌ها و ستادهای شهرستانی اعمال محدودیت می‌شوند و شهروندان به این شهرها سفر نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز