نصراصفهانی خبر داد:

احداث ۸۶ کیلومتر کلکتور در ۴ سال گذشته/ آبیاری ۳۰ درصد فضای سبز اصفهان با پساب

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۲۰۴۹۸۶
احداث ۸۶ کیلومتر کلکتور در ۴ سال گذشته/ آبیاری ۳۰ درصد فضای سبز اصفهان با پساب
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر فضای سبز اصفهان با پساب آبیاری نمی‌شد، برای حفاظت از بخش بزرگی از درختان شهر دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا نصراصفهانی امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به افتتاح کلکلتورهای جدید خطوط انتقال آب و پساب تصفیه شده در این شهر که امروز انجام می‌شود، اظهار کرد: حدود ۱۱۰ کیلومتر کلکتور در شهر اصفهان وجود دارد که ۸۶ کیلومتر آن در دوره پنجم مدیریت شهری به سرانجام رسیده و اگر این اقدام نمی‌شد، اتفاقات ناگواری در کلانشهر اصفهان رخ می‌داد.

وی با بیان این که اکنون ۳۰ درصد از فضای سبز شهر اصفهان توسط پساب تصفیه شده آبیاری می‌شود، افزود: اگر این گستره با پساب آبیاری نمی‌شد، برای حفاظت از بخش بزرگی از درختان شهر دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از مجموعه خدمات شهری در شهرداری و کمیسیون مربوطه که اهتمام ویژه‌ای برای حفظ فضای سبز اصفهان در دوران خشکسالی داشتند، تصریح کرد: حیات و سرزندگی چهار هزار هکتار فضای سبز امروز اصفهان حاصل تدابیری است که در چهار سال گذشته اندیشیده شد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری این جشنواره معاونت پژوهشی و فرهنگی اجتماعی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری درگیر بودند و اداره کل میراث فرهنگی استان نیز همراهی خوبی با مدیریت شهری داشت.

نصراصفهانی ابراز امیدواری کرد: این جشنواره مطلعی برای سال‌های آینده اصفهان در جهت رسیدن به توسعه فرهنگی در زمینه‌های مختلف باشد.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان هنر را مورد غفلت قرار دهند، خسارات زیادی به همراه خواهد داشت لذا امیدواریم برگزاری جشنواره بین‌المللی صنایع دستی، با توجه به حضور هنرمندانی که در شهر و استان فعال هستند، افتخاری بر افتخارات گذشته اصفهان بوده و تجلی هنر در شهر اصفهان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز