معاون امورفرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

دعای عرفه ونمازعیدقربان در امامزادگان ۱۸ شهر اصفهان برگزار نمی‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۹۲۲۹
دعای عرفه ونمازعیدقربان در امامزادگان ۱۸ شهر اصفهان برگزار نمی‌شود
حجت الاسلام ولی الله روان گفت: به دلیل وضعیت قرمز و نارنجی کرونا، مراسم مذهبی درامامزادگان ۱۸ شهر استان اصفهان برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان معاون امورفرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به آخرین برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری اعیاد دهه ولایت اظهار داشت: باتوجه به ابلاغیه سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری مراسم‌های حضوری این ایام در امامزادگان شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا ممنوع اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس فردا در امامزادگان شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، شهرضا، لنجان، نائین، نطنز، آران و بیدگل، اردستان، کاشان، شاهین شهر و میمه، نجف آباد، فریدن، فلاورجان، گلپایگان، سمیرم، برخوار، تیران و کرون و مبارکه مراسم دعای روز عرفه را نخواهیم داشت، ابراز داشت: مراسم نماز عید قربان نیز در این شهرستان‌ها برگزار نخواهد شد.

برگزاری دعای روز عرفه در ۶ شهر استان

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه فردا تنها در ۶ شهرستان چادگان، فریدونشهر، دهاقان، خوانسار، خور و بیابانک و بوئین میاندشت برپایی مراسم دعای روز عرفه را خواهیم داشت، ابراز داشت: این مراسم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از بستر فضای مجازی و تبلیغات محیطی برای برگزاری مراسم‌های ایام دهه ولایت در دستور کار است، ادامه داد: همچنین به مدت ۱۰ شب مراسم معارفی از امامزادگان استان به صورت تولیدی و زنده از شبکه سیمای اصفهان پخش خواهد شد.

حجت الاسلام روان تاکید کرد: همه این مراسم‌ها بدون حضور شهروندان برگزار خواهد شد.

توزیع تبرکات علوی در ۴۹ بقعه شاخص

وی همچنین به تأمین بسته‌های معیشتی در قالب طرح «تبرکات علوی» اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری مراکز افق ۱۳ بقعه سطح یک و ۳۶ بقعه سطح دو استان اصفهان اجرایی خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه سعی داریم در این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تحت عنوان طرح در سایه سار ولایت میزبان کاروان خدام حرم حضرت علی (ع) باشیم، اضافه کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند برنامه‌های امامزادگان استان اصفهان برای دهه ولایت را از شبکه‌های اجتماعی امامزادگان تحت عنوان شمیم افق دنبال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز