مسابقات بین‌المللی تنیس"آی تی اف جونیورز" در اصفهان برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۱۰۶۷۷
مسابقات بین‌المللی تنیسآی تی اف جونیورز در اصفهان برگزار می‌شود
مدیر مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز اصفهان گفت: مسابقات بین‌المللی تنیس "آی تی اف جونیورز" با حضور تنیسورهای دختر و پسر ایرانی و خارجی از ۲ مرداد در ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، فرشید زیدی در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز از ۲ مرداد با حضور ۳۲ تنیسور در جدول مقدماتی برگزار و چهارم تا 9 مرداد ماه در قالب رقابت‌های جدول اصلی ادامه می‌یابد.

 

وی با بیان اینکه مجموعه تنیس ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان دارای ۹ زمین تنیس است، افزود: مسابقات تنیس آی تی اف جونیورز از ساعت ۹ صبح بصورت یکسره در این ورزشگاه برگزار می شود.

IMG-20210723-WA0051

زیدی تصریح کرد: مسابقات تنیس جونیورز با قابلیت درج امتیازات و بهبود رتبه تنیسورهای زیر ۱۸ سال در فدراسیون جهانی، هر سال در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

 

این مقام مسئول در خصوص شرکت کنندگان این دوره مسابقات گفت: بازیکنان خارجی این مسابقات از کشورهای مصر، روسیه و ترکیه هستند که بدلیل وضعیت قرمز کرونایی در اصفهان، بسیاری از تنیسورهای کشورهای مختلف از شرکت در این دوره مسابقات صرفنظر کردند.

IMG-20210723-WA0052

مدیر مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز اصفهان ادامه داد: به دلیل شیوع گسترده کرونا  مسابقات بدون حضور تماشاچی برگزار می‌شود و سرداوری این تورنمنت بر عهده حسن لاچیانی داور بین‌المللی نشان سفید ایران است.

 

فرشید زیدی بیان داشت: در این دوره از مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز علی یزدانی با رتبه ۴۱۹ فدراسیون جهانی و پرنیا رکن‌آبادی با رُتبه ۹۳۵ بهترین ورزشکاران ایرانی هستند.

 

در ادامه این نشست خبری رییس هیات تنیس استان اصفهان اظهار کرد: به  علت شیوع ویروس کرونا حدود 2 سالی است که مسابقات بین المللی در اصفهان برگزار نشده و این رویداد می‌تواند تا حدی شرایط را بهبود ببخشد.

IMG-20210724-WA0009

فرهاد رحیمی با بیان اینکه از لحاظ انتشار ویروس کرونا تنیس در گروه نخست تقسیم‌بندی رشته‌های ورزشی تا حد زیادی ایمن است، گفت: در این مسابقات فواصل بازیکنان زیاد است و فضای باز هم مانع از ابتلای ورزشکاران به بیماری کرونا می‌شود.

 

وی اضافه کرد: رویدادهای ورزشی از منظر اجتماعی و حفظ روحیه نشاط و شادابی اهمیت زیادی دارد و ما نیز برای برگزار این دوره از مسابقات تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز از ۲ مرداد با حضور ۳۲ تنیسور در جدول مقدماتی برگزار و چهارم تا 9 مرداد ماه در قالب رقابت‌های جدول اصلی ادامه می‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز