مربی تیم فوتبال ذوب آهن:

دربی اصفهان تماشاگر پسند بوده است

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۱۱۰۴۸
دربی اصفهان تماشاگر پسند بوده است
مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دربی اصفهان مثل برخی دیگر از دربی‌های کشور کسل کننده نبوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری قبل از مصاف با فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: همیشه مصاف‌های ذوب آهن و سپاهان بازی‌های خوبی بوده و هیچ موقع مثل برخی دیگر از دربی‌های کشور کسل کننده نبوده و تماشاگر پسند بوده است.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه بازی هفته قبل را مقابل نساجی واگذار کردیم با این وجود که همه آن روز دیدند که روی دو اشتباه، نقطه ضعف یا کم مسئولیتی دو گل خوردیم ولی تعداد زیادی موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

حسن استکی با بیان اینکه هفته گذشته سه امتیازی که برای ما خیلی حیاتی بود را از دست دادیم، گفت: اما به دلیل اینکه جدول هنوز وضعیت خوبی برای ما دارد بازیکنان روحیه لازم را برای این بازی دارند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به شایعاتی مبنی بر تبانی در دربی اصفهان تاکید کرد:خوشبختانه شرایط بازی و جدولی به گونه ای است که هیچکس نمی‌تواند اسم تبانی روی آن بگذارد زیرا سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد و ما هم نیاز به سه امتیاز داریم و امیدواریم داور بازی نیز با تجربه و خوب مثل جناب آقای فغانی عمل کند.

وی در خصوص داوری علیرضا فغانی در بازی ذوب آهن مقابل نساجی گفت: بازیکنان و کادر فنی احترام خاصی برای او قائل بودند و یک داوری کم اشتباه و بسیار خوب را شاهد بودیم. امیدوارم جدا از نتیجه که برای دو تیم دارای اهمیت است یک بازی خوب و با کیفیت را از طرف هر دو تیم شاهد باشیم.

حسن استکی با اشاره به مصدومان و محرومان تیم فوتبال ذوب آهن برای بازی با فولاد مبارکه سپاهان بیان داشت: تنها مصدوم ذوب آهن قاسم حدادی فر است که از قبل مصدوم بود و پیمان رنجبری به دلیل چهار کارته شدن و شهاب گردان به دلیل ماجرای بازی سایپا در اختیار نخواهیم داشت.

نظر شما