محرم نویدکیا: تساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۱۱۰۴۹
محرم نویدکیا: تساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: همه بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان آماده هستند و مشکل خاصی برای دربی اصفهان نیست و فکر می کنم تساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: یکی از زیباترین و جذاب‌ترین دربی‌های کشور بازی سپاهان و ذوب‌آهن است و هواداران از آن لذت برده‌اند و تجربه سال‌ها بازی در دربی اصفهان را دارم.

وی با بیان اینکه فردا بازی پیچیده‌ای است، افزود: برای موقعیت خودمان و رسیدن به صدر جدول رقابت می‌کنیم و ذوب‌آهن برای بهبود شرایط در انتهای جدول بازی می‌کند، منطقی بگویم، ذوب‌آهن به لحاظ شخصیتی و فوتبالی جایگاهش اینجا نیست.

محرم نویدکیا ادامه داد: ذوب‌آهن نتایج لازم را نگرفته است، فوتبال خوبی ارائه می‌کند و می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد، فکر می‌کنم نتیجه تساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد، ممکن است برای هر دو تیم بازی خطرناکی باشد و باید باهوش و منطقی بازی کنند و سعی کنند به اهدافی که دارند برسند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: فردا آخرین بازی ما در اصفهان است، بازی مهمی برای ما است و باید ۳۰ دقیقه قبل از حضور در استادیوم از هتل راه بیفتیم، دلم می‌خواهد هواداران رعایت کنند اگر اتفاقی بیفتد تقصیر هواداران است.

وی بیان اینکه امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران از بازی لذت ببرند، گفت: همه بازیکنان آماده هستند و مشکل خاصی نیست. بازی مهم است و باید باتمرکز بازی کنیم، امیدوارم هواداران واقعی سپاهان جلوی اتوبوس نیایند تا به موقع به ورزشگاه برسیم.

نظر شما