مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

۸ درصد قبوض آب بهای اصفهانی‌ها مشمول طرح "آب امید" شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۱۳۵۳
۸ درصد قبوض آب بهای اصفهانی‌ها مشمول طرح آب امید شد
از مجموع چهار میلیون و ۵۷۰ هزار قبض آب بهای صادر شده در اصفهان طی شش ماهه اخیر، ۳۷۰ هزار قبض مشمول معافیت پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، میثم اعلایی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح آب امید در تاریخ یکم دی ماه سال گذشته تا پایان خرداد جاری، مبلغ ۱۳ میلیارد ریال در قالب طرح ملی "آب امید" به مشترکان تخفیف داده شده است.

وی افزود: در قالب این طرح، مشترکان مسکونی با متوسط مصرف کمتر از ۵ مترمکعب در ماه مشمول معافیت از پرداخت صورتحساب آب بها می‌شوند.

مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اجرای طرح آب امید را فرصتی برای بهینه سازی فرهنگ مصرف بین مشترکان دانست و گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان، برقراری عدالت اجتماعی و مدیریت مصرف آب است.

اعلایی با بیان این که در قالب این طرح، مشترکان مسکونی بر اساس متوسط مصرف ماهانه به چهار دسته تقسیم می‌شوند، مطرح کرد: دسته اول مشترکان کم مصرف با متوسط مصرف ماهانه تا ۵ متر مکعب، دسته دوم با عنوان مشترکان خوش مصرف با متوسط مصرف بین ۵ تا ۱۴ متر مکعب، دسته سوم مشترکان پرمصرف با متوسط مصرف بیش از الگو، (۱۴ متر مکعب تا دو برابر الگو) و دسته چهارم مشترکان بد مصرف با میزان مصرف بالاتر از ۲ برابر الگوی مصرف هستند.

وی افزود: با صدور صورتحساب در هر دوره طی پیامی وضعیت مصارف آب مشترکان و طبقه‌ای که از نظر مصرف آب در آن قرار گرفته اند اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با توجه به خشکسالی و کمبود منابع آب در سال‌های اخیر و لزوم مدیریت مصرف آب و همچنین بهره‌مندی از مزایای این طرح، مشترکان می‌توانند با کاهش مصرف خود و بکارگیری اقدامات و تمهیدات لازم در خصوص مدیریت مصرف، علاوه بر بهره‌مندی از مزایای مطرح شده، شرکت آب و فاضلاب را در تأمین پایدار آب با کیفیت مناسب یاری دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز