هوای اصفهان ناسالم شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۷:۱۹
کد خبر: ۱۲۱۳۶۰۰
هوای اصفهان ناسالم شد
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۶ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز _شنبه ۹ مرداد ماه_ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۶ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

روز گذشته نیز میانگین شاخص کیفی هوا در این شهر با قرار گرفتن روی شاخص ۹۶ در وضعیت زرد و سالم ثبت شده بود.

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان پروین و احمدآباد به ترتیب با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۷ و ۱۲۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه خرازی بر روی شاخص ۱۵۲ و در وضعیت ناسالم برای عموم است.

کیفیت هوا در ایستگاه‌های استانداری روی عدد ۱۰۸ ثبت شده است و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه رودکی بر روی شاخص ۱۱۴ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر و سجزی به ترتیب با قرار گرفتن روی عدد ۱۱۴ و ۱۳۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است و شاخص کیفی هوای مبارکه روی عدد ۱۰۶ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین شاخص کیفی هوا در محدوده میدان انقلاب، رهنان به ترتیب بر روی شاخص ۹۰ و ۸۸ و در وضعیت سالم است و دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه فرشادی فعال نیست.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

نظر شما