شهردار اصفهان:

تحول حقوق و مزایای کارکنان شهرداری در ۲ سال گذشته/ اصفهان کارت در هر سال بیش از ۱۶ میلیون تومان شارژ می‌شود

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۶:۲۶
کد خبر: ۱۲۱۵۴۳۳
تحول حقوق و مزایای کارکنان شهرداری در ۲ سال گذشته/ اصفهان کارت در هر سال بیش از ۱۶ میلیون تومان شارژ می‌شود
شهردار اصفهان گفت: طی دو سال گذشته حقوق و مزایای کارکنان شهرداری اصفهان متحول شده است، البته شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که تورم اجازه نمی‌دهد کارمند طعم افزایش حقوق را بچشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت الله نورزی، امروز _ سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰_ در آئین افتتاح پروژه‌های اداره کل سرمایه انسانی، اظهار کرد: امروز در حوزه رفاهی برای کارکنان گام‌های مهمی برداشته شده، بهترین درمانگاه در شهرک سلامت در حال آماده سازی است، بهترین و بزرگترین فروشگاه در پل سرهنگ آماده شده و یک ورزشگاه بدنسازی مناسب نیز امروز افتتاح شد.

وی افزود: در حوزه‌های درمانی، بهداشتی، بیمه‌های تکمیلی و حقوق و مزایا اقدامات ویژه‌ای در این دوره مدیریت شهری انجام شد و طی دو سال گذشته نیز حقوق و مزایای کارکنان شهرداری اصفهان متحول شده است، البته شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که تورم اجازه نمی‌دهد کارمندان طعم افزایش حقوق را بچشند، اما در شرایط عادی شاید این حقوق و مزایا می‌توانست رفاه نسبی ایجاد کند.

شهردار اصفهان گفت: در ابتدای دوره پنجم مدیریت شهری اصفهان کارت در هر سال دو میلیون تومان شارژ می‌شد، اما اکنون این رقم به به بیش از ۱۶ میلیون تومان رسیده است که می‌تواند در جبران بخشی از هزینه‌های کارکنان شهرداری در شرایط فعلی اقتصاد کشور مؤثر باشد.

نوروزی با اشاره به اقداماتی که در حوزه حراست شهرداری اصفهان انجام شده است، تصریح کرد: امروز نیز شاهد افتتاح مرکز نظارت تصویری اداره کل حراست شهرداری بودیم، این اقدامات حرکتی در مسیر ایجاد سلامت و تضمین حقوق مردم و حمایت از شهروندان است.

حقوق شهروندی در حراست شهرداری به خوبی رعایت می‌شود

وی تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری، حراست شهرداری مسیری را طی کرد که حقوق شهروندی افراد در آن رعایت شود، در این راستا ارائه خدمات الکترونیکی و تقویت شهر هوشمند، کوتاه کردن دست‌های بشری از جاهایی که امکان انحراف وجود دارد، کار بزرگی است.

شهردار اصفهان گفت: اگر هر کس در بخش و اداره خود بتواند محیط را نسبتاً سالم کند شرایط این محیط به کل جامعه تسری داده شده و ادامه می‌یابد، همه انسان‌ها در معرض ارتکاب جرم هستند امان نامه آن همان تقوا است که می‌تواند انسان را از ارتکاب جرم مصون دارد زیرا راه ورود به اعمال مجرمانه دروغ است.

نوروزی خاطرنشان کرد: همه مدیران شهری باید کارکنان حراست را حمایت کنند زیرا این افراد بدون دیده شدن فعالیت می‌کنند.

نظر شما