شهردار اصفهان:

رفع گره کور ترافیکی شمال شرق اصفهان/ شهرداری در محدوده قانونی اقدامات لازم را انجام می‌دهد

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۱۵۶۲۹
رفع گره کور ترافیکی شمال شرق اصفهان/ شهرداری در محدوده قانونی اقدامات لازم را انجام می‌دهد
شهردار اصفهان گفت: مجموعه مدیریت شهری در این دوره اقدامات موثری در مناطق کمتر برخوردار انجام داده است که از جمله آن می‌توان به پل آفتاب، تکمیل خط یک مترو و احداث خط دو مترو همچنین احداث بخشی از رینگ چهارم اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت الله نوروزی امروز _چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ _ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۴ شهرداری و کلنگ زنی توسعه ورزشگاه امام خمینی در این منطقه، اظهار کرد: در چند روز اخیر شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد در مناطق مختلف شهر بودیم که این پروژه‌ها دسترنج فعالیت خادمان مردم در شهرداری بوده است.

رفع گره کور ترافیکی شمال شرق اصفهان

وی با اشاره به احداث خیابان بی بی مریم در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این خیابان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت خوب احداث شده تا گره‌های کور ترافیکی منطقه ۱۴ در شمال شرق را باز کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: در این دوره مدیریت شهری بیش از ۴۰ مرتبه به منطقه ۱۴ شهرداری آمدیم و هربار شاهد اتفاقات خوشایند در این منطقه بودیم تا عدالت فضایی را محقق کنیم.

وی تأکید کرد: عده‌ای تصاویری از مشکلات مردم در خارج از محدوده شهر در فضای مجازی منتشر می‌کنند که رسیدگی به مشکلات مطرح شده خارج از وظیفه شهرداری است چرا که شهرداری در محدوده قانونی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

نوروزی تأکید کرد: مجموعه مدیریت شهری در این دوره با عشق و علاقه در مناطق کمتر برخوردار اقدامات خوبی انجام داده است که از جمله پروژه‌های بزرگی که اجرا شده و یا در حال اجرا است می‌توان به پل آفتاب، تکمیل خط یک مترو و احداث خط دو مترو همچنین احداث بخشی از رینگ چهارم اشاره کرد که امیدواریم این اقدامات تداوم یابد تا روز به روز شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم ریشه در شرایط اقتصادی کشور دارد، اظهار کرد: اگر تورم و مشکلات اقتصادی نبود قطعاً اتفاقات بهتری را شاهد بودیم البته روی خوش شهروندان ساکن در منطقه ۱۴ انگیزه مهمی برای فعالیت مدیران شهری بوده است.

شهردار اصفهان با قدردانی از خدمات «شمس» مدیر سابق منطقه ۱۴ و «حقانی» مدیر فعلی این منطقه خاطرنشان کرد: هردو مدیر با جدیت کار کردند و تیم همراه آنها نیز نقش آفرینی خوبی در تحقق اهداف و اجرای پروژه‌ها داشتند که از تک تک آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم خدمت رسانی به این منطقه روز به روز افزایش یابد.

احداث تقاطع غیر همسطح قهجاورستان در مسیر رینگ چهارم

نوروزی در ادامه برنامه‌های افتتاحیه شهرداری در آئین افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح قهجاورستان که با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱,۴۷۰ میلیارد ریال احداث شده است، اظهار کرد: پل قهجاورستان بعد از پل آفتاب مرز مشترک مناطق ۱۰ و ۱۵ شهرداری اصفهان است که از مدیران این مناطق که برای این مسیر پرمشقت زحمات زیادی کشیدند، تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیم‌رخ شرقی اصفهان با اجرای بخش‌های زیادی از مسیر رینگ چهارم تکمیل تر شده و با اجرای دسترسی‌ها همچنین بهره برداری از خیابان‌های تابان، آسمان و پل آفتاب گام به گام راه تکاملی را طی کرده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه آسفالت مسیر ایجاد شده در این بخش از رینگ چهارم (محدوده پل قهجاورستان) باید هرچه سریع‌تر انجام شود، ادامه داد: پیمانکار این بخش از رینگ چهارم مردی خستگی ناپذیر بوده که هربار با روی خوش و عشق و علاقه فعالیت کرده است؛ عشق در کار با هیچ چیز دیگری قابل معاوضه نیست.

وی خاطرنشان کرد: با احداث پروژه تقاطع غیر همسطح قهجاورستان مسیر فرودگاه برای اهالی قهجاورستان آسان شده است.

نوروزی با بیان اینکه نیم‌رخ غربی شهر نیز با ادامه رینگ چهارم تکمیل خواهد شد، تصریح کرد: به زودی لشکر عمرانی شهر از جبهه شرقی به جبهه غربی منتقل خواهد شد و نبرد را در جبهه دیگر برای آبادانی شهر آغاز خواهد کرد.

وی تأکید کرد: در این دوره مدیریت شهری فعالیت‌های عمرانی به یادگار مانده که البته در این مسیر خبرنگاران و عکاسان نیز همراه مدیران شهری بودند و قطعاً نام آنها بر اوراق زرین شهر و صفحات تاریخ نوشته خواهد شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: بی شک نتیجه تلاش مدیران شهری در گوشه‌ای از صفحات روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها باقی می‌ماند و در آینده مورد قضاوت و مقایسه قرار می‌گیرد.

۹۰ درصد از مسیر رینگ چهارم آزادسازی شده است

نوروزی نیز در ادامه برنامه‌های افتتاحیه شهرداری در آئین افتتاح ضلع غربی خیابان مقداد دوم، افتتاح نیروگاه خورشیدی و بازگشایی ورودی پارکینگ جنب ساختمان اداری منطقه ۱۵ شهرداری اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح چندین پروژه در مناطق ۱۰، ۱۴ و ۱۵ شهرداری هستیم و در ادامه پروژه‌هایی نیز در مناطق سه و هشت شهرداری اصفهان افتتاح و تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای رینگ چهارم خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۰ درصد از مسیر رینگ در ضلع شرقی آزادسازی شده که امیدواریم بخش‌هایی از پروژه که آماده بهره برداری شده به زودی آسفالت شود و اتصال دو پل آفتاب و قهجاورستان به طور کامل شکل گیرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ضلع غربی خیابان مقداد در منطقه ۱۵ شهرداری سه هزار و ۸۰۰ متر طول دارد، خاطرنشان کرد: احداث این خیابان مشکلات ترافیکی منطقه ۱۵ را کاهش خواهد داد.

وی با قدردانی از مدیران مناطق ۱۰ و ۱۵ شهرداری که برای اجرای مسیر رینگ چهارم تلاش‌های زیادی کردند، گفت: ضلع غربی خیابان مقداد نتیجه تلاش‌های شبانه روزی مدیر منطقه ۱۵، معاونان، کارمندان و کارگران منطقه است.

نوروزی با بیان اینکه در روز پایان کاری فعالیت پروژه‌های متعدد در حال افتتاح و یا کلنگ زنی است، اظهار کرد: امروز بعد از افتتاح خیابان مقداد به منطقه سه شهرداری رفته و از سرای خیار تا بازار، چهارباغ، میدان امام حسین (ع) پروژه‌هایی را افتتاح کرده و کلنگ تئاتر شهر را در چهارباغ خواهیم زد و در ادامه به منطقه هشت رفته و ایستگاه آتش‌نشانی به همراه بوستان‌های جدیدالاحداث منطقه را افتتاح و تقدیم شهروندان خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز