سرپرست شهرداری اصفهان:

شهر اصفهان یک کارگاه بزرگ عمرانی است

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۱۹۷۱۲
شهر اصفهان یک کارگاه بزرگ عمرانی است
سازمان عمران شهرداری در طول دوران فعالیت همیشه منشأ سازندگی بوده است اما در شش سال گذشته فعالیت‌های اجرایی گسترده‌ای داشته و در سه سال اخیر نیز توانسته علاوه بر اجرای پروژه‌های بزرگ و متعدد، تراز مالی مثبت و فوق‌العاده‌ای را رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا بوژمهرانی در بازدید از از مجتمع تولیدی صفه سازمان عمران شهرداری اصفهان، اظهار کرد: شهر اصفهان یک کارگاه بزرگ عمرانی است و هر روز و هر ساعت در هر گوشه‌ این شهر بزرگ کارگران، کارشناسان، مهندسان، پیمانکاران و مدیران فنی در حال کار و تلاش برای حفظ و نگهداری و رشد و توسعه شهر هستند.

وی تاکید کرد: به طور قطع و یقین سازمان عمران شهرداری اصفهان یکی از پرچم‌داران در عرصه کار و خدمت است.

سرپرست شهرداری اصفهان تصریح کرد: فعالیت‌های معدنی، تولید انواع مصالح مورد نیاز زیرسازی راه‌ها، تولید بتن، آسفالت، انواع قطعات بتنی و اخیراً تولید انواع موزائیک فرش در زمینی به مساحت حدود ۷۰ هکتار در تمام ایام هفته در کارخانه تولیدی سازمان عمران در حال انجام است.

بوژ مهرانی ادامه داد: سازمان عمران شهرداری در طول دوران فعالیت همیشه منشأ سازندگی بوده است اما در شش سال گذشته فعالیت‌های اجرایی گسترده‌ای داشته و در سه سال اخیر نیز توانسته علاوه بر اجرای پروژه‌های بزرگ و متعدد، تراز مالی مثبت و فوق‌العاده‌ای را رقم بزند که امیدواریم این رویکرد در دوره جدید مدیریت شهری نیز استمرار یافته و ارتقا یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز