امروز هوای اصفهان ناسالم است

۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۲۴۹۶۱
امروز هوای اصفهان ناسالم است
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۴ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز _پنجشنبه چهارم شهریورماه _ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۴ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

روز گذشته نیز میانگین شاخص کیفی هوا در این شهر با قرار گرفتن روی شاخص ۹۸ در وضعیت زرد و سالم ثبت شده بود.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان پروین و احمدآباد به ترتیب بر روی شاخص ۱۲۴ و ۱۵۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و ناسالم برای عموم قرار دارد و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه خرازی بر روی شاخص ۱۳۳ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

کیفیت هوا در ایستگاه استانداری و باهنر بر روی شاخص ۱۲۸ و ۱۲۷ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه رودکی بر روی شاخص ۱۰۰ و در وضعیت سالم قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر و سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۷۲ و ۱۰۳ در وضعیت سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است و شاخص کیفی هوای مبارکه روی عدد ۵۹ و در وضعیت سالم قرار دارد.

همچنین شاخص کیفی هوا در محدوده فرشادی و رهنان به ترتیب بر روی شاخص ۱۲۲ و ۷۸ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و سالم قرار دارد و اکنون دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه میدان انقلاب ۱۱۲ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

 

نظر شما