یک مسیری صنعت و دانشگاه توسط دانشگاه آزاد و هلدینگ کیمیا

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۲۷۴۳۲
پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از استقرار رشته مهندسی معدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به همت هلدینگ کیمیا خبر داد.

به گزارش خبگزاری برنا در اصفهان و به نقل از روابط عمومی هلدینگ کیمیا؛ پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، صبح امروز نهم شهریورماه هزاروچهارصد در یک نشست خبری با خبرنگاران از استقرار رشته مهندسی معدن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به همت هلدینگ کیمیا گفت و با اشاره به هدایت تحصیلی دانش آموزان فرمود: متاسفانه خانواده ها در حال حاضر فرزندان خود را به رشته های تحصیلی مناسب و نیاز کشور سوق نمی دهند و این باعث می شود پس از فارغ التحصیلی دانشجویان با معضل بیکاری مواجه شویم. این در حالی است که باتوجه به ذخایر غنی معدنی فراوان در کشور، صنعت کشور نیازمند نیروی متخصص در رشته مهندسی معدن و زمین شناسی است. این مهم با توجه به اینکه در دنیا اثبات گردیده است که تحولات کشورها از دانشگاه آغاز می گردد و دانشگاه ها می توانند سرآغاز تحولات باشند، دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان را بر آن داشت تا با ارتباط با صنعت بتواند ضمن توانمند سازی دانشجویان به رشد اشتغال در کشور هم کمک کند.

وی در ادامه گفت: یکی از شرکت هایی که تفاهم نامه با آنها به امضا رسیده است، هلدینگ کیمیاست و علاقه مندان به شرکت در رشته های تخصصی و مورد نیاز این صنعت مثل مهندسی معدن، زمین شناسی، مهندسی سنگ و حسابداری می توانند با انتخاب رشته هدفمند اعلام آمادگی نمایند.

وی افزود: دانشجویان پس از بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه از مزایای بورسیه تحصیلی، آشنایی با محیط کار تخصصی و در نهایت اشتغال، بهره مند خواهند شد.

نجفی در پایان از حمایت ارزشمند جناب مهندس على خیراللهى ، مدیر عامل و رییس هیىت مدیره گروه صنعتی، معدنی کیمیا و تشکر و قدردانی نموده و خاطر نشان کرد که انشالله با استقرار طرح پویش بتوانیم با اعتماد به بخش خصوصی معضل بیکاری نیروهای متخصص را ریشه کن کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز