رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان:

باید نگاه ویژه‌تری به کسب درآمد پایدار داشت

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۲۲۹۲۹۴
باید نگاه ویژه‌تری به کسب درآمد پایدار داشت
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از معاونت برنامه‌ریزی و حوزه بودجه‌ریزی شهرداری درخواست کرد با نگاه ویژه‌تری به کسب درآمد پایدار و اجرای پروژه‌های مشارکتی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ منوچهر مهروری‌پور امروز (یکشنبه) در هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: چند دهه پیش با مصوبه دولت، شهرداری‌ها در کسب درآمد خودکفا شدند و همین عامل باعث گرفتاری‌های درآمدی برای مدیریت شهری شد.

 

وی تصریح کرد: قبل از این مصوبه، شهرداری‌ها با توجه به بودجه مصوب دولت نظام درآمدی مشخصی داشتند اما پس از آن چالش‌های حوزه درآمد پایدار شهرداری به وجود آمد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌ها برای تأمین هزینه شهر ناچار هستند با توجه به سازوکار قانونی و عملی به منابع درآمدهای ناپایدار روی آورند، ادامه داد: با نگاه به بودجه سال ۹۹ و ۱۴۰۰ می‌توان دید بخشی از درآمد شهرداری به‌واسطه اخذ تسهیلات بانکی، فروش املاک و تراکم‌فروشی به دست می‌آید.

 

وی ادامه داد: اکنون که قرار است فرایند بودجه در معاونت‌های مختلف آغاز شود، از معاونت برنامه‌ریزی و حوزه بودجه‌ریزی درخواست می‌کنم با نگاه ویژه‌تری به کسب درآمد پایدار و اجرای پروژه‌های مشارکتی بپردازند.

 

مهروی‌پور همچنین از کارکنان سازمان آرامستان‌ها تقدیر کرده و از اعضای شورای شهر درخواست کرد از روند فعالیت‌های این سازمان به صورت حضوری بازدید کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز