عضو شورای شهر اصفهان:

برای لوایح درآمدی ابطال شده در شهرداری جایگزین تعریف شود

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۴۶۹۹
برای لوایح درآمدی ابطال شده در شهرداری جایگزین تعریف شود
رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید به لوایح درآمدی که توسط دیوان عدالت اداری ابطال شده رسیدگی شود.

به گزارش حبرگزاری برنا در اصفهان؛ احمدرضا مصور امروز (یکشنبه) در سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تعدادی از لوایح درآمدی شهرداری ابطال شده که از ابتدای شروع به کار شورای ششم در جلسات مطرح بوده است، اظهار کرد: یکی از این موضوعات مربوط به ۵۲ لایحه درآمدی در دوره پنجم می‌شد که سه مورد از آن حذف شود.

 

وی افزود: جدای از اینکه نظر به اصلاح بعضی از این لوایح داشته باشیم یا نه، حال که شورا و شهردار اصفهان معتقد به اخذ درآمدهای حلال است باید به لوایحی که توسط دیوان عدالت اداری ابطال شده رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مواردی که لغو شده تفکیک فیزیکی زمین‌های زیر ۵۰۰ متر است. هرچند این موضوع به اقشار ضعیف آسیب بسیاری زده است اما اکنون مورد تذکرم نیست و در جلسه امروز صرفاً تاکید می‌کنم که باید برای این موضوع جایگزین مشخص شود.

وی اضافه کرد: در بعضی مناطق کمیسیون ارزیابی و تعیین قیمت تشکیل شده که برای این تفکیک‌ها عدد تعیین می‌کنند درحالی که مصوبه قانونی در این زمینه وجود ندارد لذا پیش از آنکه این فرایند مشکل‌ساز شود، لازم است لایحه جایگزین آن مشخص شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز