تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند پرتره کلوز آپ:

کلوز آپ ، با هدف تکریم هنرمندان پیشکسوت اصفهان تولید شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۴۶۰۴۰
کلوز آپ ، با هدف تکریم هنرمندان پیشکسوت اصفهان تولید شد
تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند پرتره کلوز آپ، گفت: فیلمنامه مجموعه پرتره با هدف تکریم هنرمندان پیشکسوت اصفهان و برجای گذاشتن میراثی برای آیندگان، در قالب ده قسمت چهل و پنج دقیقه ای نوشته شد، که تا کنون ضبط پنج قسمت از این مجموعه به اتمام رسیده است.

علیرضا اسماعیلی تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند پرتره کلوز آپ، در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان اظهار کرد: باتوجه به اینکه از دیرباز تاکنون اصفهان در زمره استان های هنرمند پرور کشور قرارداشته و دارد، از این رو به این فکر افتادیم تا در جهت بهره گیری آیندگان از تجربه های پیشکسوتان عرصه سینما و تلویزیون اصفهان مستندی را طراحی و به مرحله تولید برسانیم.

وی افزود: در همین راستا، فیلمنامه مجموعه پرتره با هدف تکریم هنرمندان پیشکسوت اصفهان و برجای گذاشتن میراثی برای آیندگان، در قالب ده قسمت چهل و پنج دقیقه ای نوشته شد، که تا کنون ضبط پنج قسمت از این مجموعه به اتمام رسیده است.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند پرتره کلوز آپ گفت: در این مجموعه مستند سعی شده زندگی هنری هنرمندانی چون جهانبخش سلطانی ، اکبر خامین ، داریوش باباییان، رسول توکلی و .... در قالب یک فضای استودیویی گفت و گو محور، جلوی دوربین برده شود.

اسماعیلی با بیان اینکه بودجه ساخت این مجموعه کاملا شخصی بوده و از نهاد های دولتی کمکی گرفته نشده است، متذکر شد: از نهادها و ارگان های دولتی که متولی فرهنگی هستند انتظار می‌رفت مارا در ساخت این مجموعه یاری دهند که این امر میسر نشد و امید است، متولیان فرهنگی با تکریم جوانان فیلمساز ، حامی جوانان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز